Перегляд за Автор "Pavlenko, A. P."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ To the question concerning to modern education some principles and peculiarities(Ankara, Turkey, 2023) Tkachenko, E. V.; Pavlenko, A. P.; Fedotenkova, N. N.; Sharlay, N. N.; Al Shbail, J. K.; Ткаченко, Олена Вікторівна; Павленко, Ганна Петрівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Шарлай, Наталія МиколаївнаThe article s dedicated to modern education some principles. The authors distinguish following: inclusive character based on humanism and reflectiveness, id est education maximal individualization; early professiogenesis with theory and practice uniting beginning from the 2 nd course to the dental students; attention to the topics studies actuality, to representation about the organism as a highly-integrated and properly- regulated system at all levels of alive matter organization and one big defensive system and its separate links.Документ Можливості використання інноваційних технологій для самостійної роботи в процесі вивчення фізіології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Міщенко, Ігор Віталійович; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Павленко, Ганна Петрівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Сухомлин, Татьяна Анатольевна; Павленко, Анна Петровна; Коковская, Оксана Валерьевна; Mishchenko, I. V.; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. E.; Sukhomlin, T. A.; Pavlenko, A. P.; Kokovskaya, O. V.У статті показано, що інноваційні технології, такі як перегляд навчальних відеофільмів, мультимедійних презентацій, електронне навчання, сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищують зацікавленість у вивченні матеріалу та дозволяють краще засвоїти нові знання. Впровадження нових методик навчання у самостійну роботу студентів підвищить рівень підготовки майбутніх лікарів. The article shows that innovative technologies, such as the viewing of educational video films, multimedia presentations, e-learning, promote the cognitive activity of students, increase the interest in studying the material and allow them to better learn new knowledge. Introduction of new teaching methods in independent work of students will increase the level of training of future physicians. В статье показано, что инновационные технологии, такие как просмотр учебных видеофильмов, мультимедийных презентаций, электронное обучение, способствуют активизации познавательной деятельности студентов, повышают заинтересованность в изучении материала и позволяют лучше усвоить новые знания. Внедрение новых методик обучения в самостоятельную работу студентов повысит уровень подготовки будущих врачей.Документ Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців(Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковская, Оксана Валерьевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Kokovskaya, O. V.; Mischenko, I. V.; Pavlenko, A. P.; Zhukova, M. Yu.; Yudina, K. Ye.Висвітлено основні пріоритети розвитку сучасної медичної освіти. Акцентовано на якісній підготовці лікарів шляхом використання новітніх інноваційних технологій у освітньому процесі.Документ Общая физилогия возбудимых тканей и центральной нервной системы(Освітаінфоком, Полтава, 2017) Запорожец, Татьяна Николаевна; Жукова, Марина Юрьевна; Павленко, Анна Петровна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Zaporozhets, T. M.; Zhukova, M. Yu.; Pavlenko, A. P.Основное назначение учебного пособия - углубленное, профильное изу-чение физиологии студентами иностранцами стоматологических факультетов с русскоязычной формой обучения. В пособии изложен теоретический материал из разделов «Общая физиология возбудимых тканей» и «Общая физиология ЦНС», представлены практические работы, предусмотренные программой по дисциплине «Физиология». Это позволяет не только усвоить теоретические знания по данным разделов курса физиологии, но и овладеть практическими навыками, которые необходимы в работе врача-стоматолога. Пособие может использоваться студентами в процессе самостоятельной подготовки к практи-ческим занятиям, экзаменам. Приведенные ситуационные задачи и тесты из ба-зы «Крок 1» имеют эталонные ответы, которые позволяют проконтролировать уровень знаний студентов The main purpose of the textbook is an in-depth, profile study of physiology by foreign students in dental faculties with a Russian-language form of instruction. The manual contains theoretical material from the sections "General physiology of excitable tissues" and "General physiology of the central nervous system", practical work is provided for in the program on discipline "Physiology". This allows not only to learn theoretical knowledge from the data of the physiology course, but also to master the practical skills that are necessary in the work of a dentist. The manual can be used by students in the process of self-preparation for practical classes, exams. The above situational tasks and tests from the database "Krok 1" have standard answers that allow you to check the level of knowledge of students. Основне призначення навчального посібника - поглиблене, профільне изу-чення фізіології студентами іноземцями стоматологічних факультетів з російськомовної формою навчання. У посібнику викладено теоретичний матеріал з розділів «Загальна фізіологія збудливих тканин» і «Загальна фізіологія ЦНС», представлені практичні роботи, передбачені програмою з дисципліни «Фізіологія». Це дозволяє не тільки засвоїти теоретичні знання з даними розділів курсу фізіології, а й оволодіти практичними навичками, які необхідні в роботі лікаря-стоматолога. Посібник може використовуватися студентами в процесі самостійної підготовки до практичних занять, іспитів. Наведені ситуаційні задачі і тести з бази «Крок 1» мають еталонні відповіді, які дозволяють проконтролювати рівень знань студентівДокумент Особливості навчання іноземних студентів англійською мовою на кафедрі фізіології Української медичної стоматологічної академії(Українська медична стоматологічна академія, 2013) Запорожець, Тетяна Миколаївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Павленко, Ганна Петрівна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Павленко, Анна Петровна; Ткаченко, Елена Викторовна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Zaporozhets, T. M; Mishchenko, I. V.; Pavlenko, A. P.; Tkachenko, E. V.; Fedotenkova, N. M.Навчання студентів-іноземців англійською мовою є актуальним питанням. Кафедра фізіології Української медичної стоматологічної академії здійснює навчання англійською мовою з 2005 року. Викладачі активно використовують інтерактивні засоби навчання та комп’ютерні програми у навчальном процесі. Його головними проблемами є: слабке володіння англійською мовою студентами та “конвертованості” медичної освіти.Документ Особливості регуляції серцевого ритму в ортостатичній пробі у студентів молодших курсів ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія"(Українська медична стоматологічна академія, 2010) Коровіна, Лідія Дмитрівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Коровина, Лидия Дмитриевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Korovina, L. D.; Zaporozhets, T. N.; Pavlenko, A. P.Регуляція серцево-судинної системи студентів молодших курсів відбувається таким чином, що ваготонія та ейтонія – домінуючі типи вихідного вегетативного тонусу, тоді як вегетативна реактивність переважно нормальна. Статеві відмінності не визначаються вірогідно. Вихідний вегетативний тонус нижчий у осіб із нижчим рівнем фізичної активності, вегетативна реактивність також має зв’язки із способом життя та фізичним розвитком. Висока тривалість сидячої роботи, в т.ч. щоденної роботи за комп’ютером сприяє активізації симпатичних впливів. Частота вживання окремих груп харчових продуктів також має зв’язок із станом вегетативної регуляції серцевого ритму.Документ Сравнительное исследование физиологического воздействия пептидніх комплексов сердца при экспериментальной патологии миокарда(Высшее государственное учебное заведение Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия», 2013) Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Жукова, Марина Юрьевна; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Pavlenko, A. P.; Sokolenko, V. N.; Zhukova, M. Yu.Изучали влияние кордиалина на состояние перекисного окисления липидов, физиологическую антиоксидантную систему и некоторые показатели гемостаза при новодриновому инфаркте и гипоксии миокарда. Установлено, что при новодриновому инфаркте и гипоксии миокарда усиливаются свободнорадикальные и гемокоагулюючи процессы, снижается антиоксидантная активность в организме крыс. При новодриновому инфаркте миокарда и ишемии сердца наблюдается разнонаправленная выраженность изменений изучаемых процессов, которые корректируются введением кордиалина при той и другой модели. Вивчали вплив кордиаліна на стан перекисного окислення ліпідів, фізіологічну антиоксидантну систему і деякі показники гемостаза при новодриновому інфаркті і гіпоксії міокарду. Встановлено, що при новодриновому інфаркті і гіпоксії міокарду посилюються вільнорадикальні і гемокоагулюючі процеси, знижується антиоксидантна активність в організмі щурів. При новодриновому інфаркті міокарду і ішемії серця спостерігається різноспрямована вираженість змін процесів, що вивчаються, які корегуються введенням кордиаліна при тій і іншій моделі. The influence of cordialin on the state of lipid peroxidation, the physiological antioxidant system and some indicators of hemostasis in the case of a noodrine infarction and hypoxia of the myocardium. It was established that in case of nodovrin infarction and myocardial hypoxia the free radical and hemocoagulant processes increase, antioxidant activity in the body of rats. With noorhine myocardial infarction and ischemia of the heart There is a multidirectional manifestation of the changes in the studied processes, which corrected by the introduction of the cordialin for this and other models.Документ Упровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвід(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2013) Соколенко, Валентина Миколаївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Sokolenko, V. M.; Mishchenko, I. V.; Vesnina, L. E.; Zaporozhets, T.M.; Zhukova, M. Y.; Pavlenko, A. P.; Tkachenko, O. V.; Kokovskaya, O. V.; Fedotenkova, N. N.Розглядається впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі фізіології, деякі питання п'ятерічного досвіду. Висвітлені переваги і недоліки цієї системи, особливості контролю знань і самостійної роботи студентів. Рассматривается внедрение кредитно-модульной системы обучения на кафедре физиологии, некоторые вопросы пятилетнего опыта. Освещены преимущества и недостатки этой системы, особенности контроля знаний и самостоятельной работы студентов. The introduction of a credit-module education system at the Department of Physiology, some issues of five years of experience is considered. The advantages and disadvantages of this system, features of knowledge control and independent work of students are highlighted.Документ Фізіологія. Практикум для студентів стоматологічних факультетів медичних вузів України.(2014) Міщенко, Ігор Віталійович; Соколенко, Валентина Миколаївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Павленко, Ганна Петрівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Соколенко, Валентина Николаевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Жукова, Марина Юрьевна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Павленко, Анна Петровна; Коковская, Оксана Валерьевна; Ткаченко, Елена Викторовна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Mishchenko, I. V.; Sokolenko, V. N.; Zaporozhets, T. N,; Zhukova, M. Y.; Vesnina, L. E.; Pavlenko, A. P.; Kokovskaya, O. V.; Tkachenko, E. V.; Fedotenkova, N. N.Практикум містить практичні заняття, що впорядковані у відповідності з курсом «Фізіології». Об'єктом дослідження є людина та лабораторні тварини. Розділи практикуму присвячені вивченню фізіології крові, серцево-судинної системи, дихання, обміну речовин та енергії, травлення, виділення, терморегуляції, центральної нервової системи, аналізаторів, психічних функцій. Практикум містить завдання для самостійного опрацювання тем під час підготовки до занять, завдання для підготовки до ліцензійного іспиту. Наведені ситуаційні задачі мають еталонні відповіді, які дозволяють проконтролювати рівень знань студентів. Для студентів стоматологічних факультетів медичних вузів, академій. Практикум содержит практические занятия, упорядоченные в соответствии с курсом «Физиологии». Объектом исследования является человек и лабораторные животные. Разделы практикума посвящены изучению физиологии крови, сердечно-сосудистой системы, дыхания, обмена веществ и энергии, пищеварения, выделения, терморегуляции, центральной нервной системы, анализаторов, психических функций. Практикум содержит задания для самостоятельной работы тем при подготовке к занятиям, задания для подготовки к лицензионному экзамену. Приведенные ситуационные задачи имеют эталонные ответы, которые позволяют проконтролировать уровень знаний студентов. Для студентов стоматологических факультетов медицинских вузов, академий. The workshop contains practical classes, organized in accordance with the course "Physiology". The subject of the study is human and laboratory animals. The sections of the workshop are devoted to the study of physiology of blood, cardiovascular system, respiration, metabolism and energy, digestion, isolation, thermoregulation, central nervous system, analyzers, mental functions. The workshop contains tasks for independent studying of topics during preparation for classes, tasks for preparation for a license examination. The given situational problems have standard answers, which allow to control the level of knowledge of students. For students of dental faculties of medical universities, academies.