Перегляд за Автор "Pavlenkova, O. V."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інтерактивних методів навчання на заняттях при вивченні терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2024) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.В статті йде мова про роль медичної педагогіки в підготовці майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я та актуальність формування комунікативних навичок у майбутнього лікаря, як частини загальнокультурних компетенцій спеціаліста в рамках основних освітніх програм медичного вузу.Документ Виробнича практика як засіб удосконалення професійної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Сидорова, Алла Іванівна; Ярковий, Віталій Васильович; Павленко, Світлана Анатоліївна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Ивановна; Ярковой, Виталий Васильевич; Павленко, Светлана Анатольевна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Елена Викторовна; Sidorova, A. I.; Yarkovyi, V. V.; Pavlenko, S. A.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. V.Обґрунтовується думка, що в жорстких конкурентних умовах на ринку праці знання і професіоналізм студентів мають базуватися на високих професійних засадах, досконалому знанні клініки стоматологічних хвороб, відмінних практичних навичках, які відпрацьовуються студентами під час виробничої практики зі стоматології на базі медичних закладів, приватних кабінетів і клінік.Документ Емоційно-психологічна складова навчання здобувачів освіти в сучасних умовах(2023-06) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.Емоційні стани, які ми переживаємо під час війни, ‒ це нормальна реакція на ненормальні події. Враховуючи обставини та реалії сьогодення, постійний моніторинг новин в соціальних мережах, викликає у людини появу ілюзії контролю та впевненості в тому, що поки відслідковуєш останні новини, погані події не можуть застати зненацька. Думскролінг ‒ це схильність до перегляду і прочитання поганих новин, не дивлячись на те, що вони пригнічують, засмучують і деморалізують людину. Вона не може впливати на події, але може їх усвідомити, прийняти але по своєму реагувати на обставини і виходити зі стресового стану по різному. Намагаючись адаптуватися до нових реалій та умов життя наш організм проходить певні стадії стресу, які залежать від рівня резистентності організму; тривалості дії стресору; особистого сприйняття фактору стресу; адаптаційної гнучкості. Виокремлюють три стадії розвитку стресу: тривоги, підвищення загальної резистентності (опірності) та виснаження, які мають свою прояви та характеристики. Загрозлива ситуація або навіть очікування розвитку такої, викликає негативні емоції, а усвідомлення загрози потребує від людини мобілізації усіх своїх сил на подолання стресового фактора, який спровокований думскролінгом. Враховуючи вище викладене, хочеться звернути увагу науково-педагогічних працівників на емоційний стан здобувачів освіти під час навчання в умовах військового стану, а також на роль викладачів в процесі навчання та спілкування зі здобувачами освіти в сучасних реаліях, в умовах війни. Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти повинні враховувати те, що здобувачі освіти, адаптуючись до нових соціальних і політичних реалій сьогодення, можуть відчувати себе емоційно нестабільно. Викладач має давати надію і говорити про цінності: власні, сімейні, життєві. Спілкуватися зі здобувачем з точки зору того, що надія – це про Світло, яке перемагає темряву, попри біль та втрати. І розуміння цього має бути мотивацією для здобувача освіти в бажанні вчитися, рухатися вперед і перемагати свої страхи, хвилювання та негаразди.Документ Клінічна оцінка стану тканин пародонта у пацієнтів із хронічним генералізованим пародонтитом II ступеня тяжкості(Полтавський державний медичний університет, 2021) Васько, Марина Юріївна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Коваленко, Віктор Вікторович; Павленкова, Олена Вікторівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Vasko, M. Yu.; Tkachenko, I. M.; Kovalenko, V. V.; Pavlenkova, O. V.; Pavlenko, S. A.Вступ. Запальні захворювання тканин пародонту - одні з найбільш поширених захворювань серед усіх вікових груп населення. Дана патологія має складну етіологію, та неоднозначне трактування його патогенетичних механізмів, тому підхід до оцінки пародонтиту повинен бути комплексним. Мета дослідження - оцінити стан тканин пародонту у пацієнтів із хронічним генералізованим пародонтитом ІІ ступеня тяжкості та відсутньою або компенсованою соматичною патологією. Матеріали та методи. Було обстежено 20 пацієнтів віком від 35 до 45 років із встановленим діагнозом хронічний генералізований пародонтит ІІ ступеня тяжкості та відсутньою або компенсованою соматичною патологією. Пацієнтам проводили комплексне пародонтологічне обстеження, що включало визначення гігієнічних, гінгівальних та пародонтальних індексів, заповнення пародонтальної карти із вимірюванням глибини пародонтальних кишень, рівня ясенного краю, втрати клінічного прикріплення та кровоточивості при зондуванні. Результати дослідження. Середнє значення гігієнічного індексу Гріна-Вермільйона серед досліджуваної групи склало – 2,16, папілярномаргінально-альвеолярного індексу - 56%, а пародонтального індексу Рассела - 3,4 бали. Середнє значення глибини пародонтальних кишень склало 3,75, а втрати клінічного прикріплення - 4,12. Cередній показник індексу кровоточивості ясен Мюллемана у обстежених склав 4,1. Висновки. Таким чином, комплексний підхід до оцінки стану тканин пародонту сприяє покращенню розуміння епідеміології, особливостей перебігу та прогнозування наслідків хронічного генералізованого пародонтиту ІІ ступеня тяжкості.Документ Особистісно-орієнтований підхід до навчання студентів у ВНЗ в умовах євроінтеграції(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2013) Сидорова, Алла Іванівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Амосова, Людмила Іванівна; Ярковий, Віталій Васильович; Сидорова, Алла Ивановна; Павленко, Светлана Анатольевна; Павленкова, Елена Викторовна; Амосова, Людмила Ивановна; Ярковой, Виталий Васильевич; Sidorova, A. I.; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Amosova, L. I.; Yarkovyi, V. V.Висвітлюються провідні напрями вдосконалення освіти у ВНЗ - впровадження новітніх технологій навчання, сучасних методик викладання, які базуються на особистісно-оріснтованому навчанні; поліпшення пауково- - методичної та виховної роботи викладачів із метою формування цілісних орієнтацій студентів на майбутню професійну діяльність в умовах європейської інтеграції.Документ Педагогічна майстерність викладача вищої школи як мотиваційний фактор вивчення дисципліни(Полтава : "Астрая", 2024) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.Сучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладача вищої школи базуються на структурних компонентах педагогічної майстерності: педагогічна здібність, педагогічна компетентність, педагогічна техніка викладання дисципліни. Відношення педагога до своєї професії визначає його відношення до себе та відображає ставлення до здобувачів вищої освіти. Вміння донести інформацію до здобувача освіти базується на умінні викладача володіти аудиторією, знанні своєї дисципліни. Комунікативні навички викладача дозволяють вибудовувати повноцінний діалог зі здобувачем та мотивувати його до вивчення дисципліни.Документ Педагогічна інноватика та інноваційне навчання у вищому навчальному закладі(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2010) Сидорова, Алла Іванівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Ивановна; Павленко, Светлана Анатольевна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Елена Викторовна; Sidorova, A. I.; Pavlenko, S. A.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. V.Документ Підготовка майбутніх лікарів в контексті екологічного виховання(Івано-Франківський національний медичний університет, 2022-09) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sidorova, A. I.Екологічне виховання, формування екологічної культури, екологічного мислення і екологічної свідомості майбутніх лікарів має грунтуватися на бережному ставленні до природи, як до унікальної цінності і базуватися на принципах добра й краси, розуму й свідомості, патріотизму й універсалізму, наукових знань і дотримання екологічного права, а також на поєднанні раціонального й емоційного у взаємовідносинах людини з природою. Свідоме ставлення майбутніх лікарів до навколишнього середовища, розуміння взаємозв’язку між екологічними проблемами і станом здоров’я пацієнтів, розуміння закономірностей взаємозв’язку між розвитком хвороб та станом екології, а також проведення заходів по профілактиці розвитку хвороб, пов’язаних з впливом шкідливих екологічних чинників на організм людини, мають займати пріоритетне місце в освіті і підготовці майбутніх фахівців.Документ Роль викладача (НПП) в формуванні Soft Skills здобувача вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2021-06) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ляшенко, Лілія Іванівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sidorova, A. I.; Lyashenko, L. I.Медична наука, як і медична освіта – найскладніші з наук сьогодення і, щоб досягти їх вершин і оволодіти ними, здобувачу вищої освіти необхідні не аби які старанність, бажання та мотивація, а також усвідомлення того, що кожен відповідальний за себе і лише від нього залежить реалізація мети стати лікарем. Студентоцентрований підхід (student-centeredapproach) розглядає здобувача вищої освіти медичного закладу вищої освіти, як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу. Викладач – фасилітатор в освітньому просторі має потенціювати розвиток у здобувача освіти Soft skills («м’які навички», «соціальні навички» чи «навички успішності»). Це дозволить випускникам медичних ЗВО бути успішними на своєму робочому місці та конкурентоспроможними, соціально адаптованими спеціалістами.Документ Стоматологічний статус, як маркер якості життя(Полтавський державний медичний університет, 2021-05-07) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sidorova, A. I.Мова йде про оцінку взаємозв'язку стану порожнини рота, якості життя і відношення пацієнтів до відвідування стоматолога.Документ Сучасні підходи до оперативних втручань при лікуванні патології твердих тканин зубів в клініці терапевтичної стоматології: стратегії та технології(Полтавський державний медичний університет, 2019) Павленкова, Олена Вікторівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenkova, O. V.; Pavlenko, S. A.; Sidorova, A. I.; Tkachenko, I. M.Незважаючи на значні успіхи стоматології в світі проблема карієсу зубів залишається актуальною. Метою нашого дослідження стало, базуючись на останніх публікаціях в літературі, визначити найбільш оптимальні методи лікування карієсу. Можна впевнено сказати, що сьогодні існують сучасні, безболісні, неінвазивні методи лікування карієсу. Кожен метод має досить суттєві переваги, виключаючи недоліки традиційного методу такі як: біль виникаюча від тиску, вібрації і температури; необхідність використання анестетиків; утворення «змазаного» шару; травма, некроз пульпи, як наслідок впливу термічного фактора; страх голок і борів. Звичайно не можна сказати, що неінвазивні технології повністю можуть замінити традиційний метод лікування, при виборі тактики лікування необхідно враховувати індивідуальні особливості пацієнта.