Перегляд за Автор "Rogulia, V. A."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Рогуля, Василь Олександрович; Шерстюк, Олег Олексійович; Підлужна, Світлана Андріївна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Рогуля, Василий Александрович; Шерстюк, Олег Алексеевич; Подлужная, Светлана Андреевна; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Rogulia, V. A.; Sherstjuk, O. О.; Svintsytska, N. L.; Pidluzhna, S. A.Доведено, що постійним напрямом навчально-виховного процесу на кафедрі анатомії людини УМСА є підвищення якості навчання, трудового і морального виховання студентів, зокрема й іноземних, опанування ними навичок самостійного опрацювання навчальних завдань; In the article is proved that the constant direction of the educational process at the Department of Human Anatomy of the UMSA is the improvement of the quality of teaching, labor and moral education of students, including foreign ones, mastering them the skills of independent study of educational assignments; Доказано, что постоянным направлением учебно-воспитательного процесса на кафедре анатомии человека УМСА является повышение качества обучения, трудового и нравственного воспитания студентов, в том числе и иностранных, овладение ими навыков самостоятельной работы учебных задач.Документ Досвід впровадження ігрового методу навчання студентів на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія»(Українська медична стоматологічна академія, 2010) Свінцицька, Наталія Леонідівна; Шерстюк, Олег Олексійович; Рогуля, Василь Олесандрович; Солдатов, Олександр Костянтинович; Солдатова, Ірина Марківна; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Шерстюк, Олег Алексеевич; Рогуля, Василий Александрович; Солдатов, Александр Константинович; Солдатова, Ирина Марковна; Svintsitskaya, N. L.; Sherstiuk, O. A.; Rogulia, V. A.; Soldatov, O. K.; Soldatova, I. M.Входження України в єдиний європейський освітній простір ~ найголовніше завдання системи вищої освіти в цілому, і кожного навчального закладу зокрема. Дуже актуальною проблемою є впровадження нових методик викладання морфологічних дисциплін у вищих навчальних медичних закладах нашої країни. Це вимагає від викладача вищого навчального медичного закладу творчого підходу та натхнення для подальшої активізації роботи студентів на практичних заняттях. Нові методики викладання мають спиратися на такі форми навчання, які найбільше задовольняють потребу студентів у самовдосконаленні, самодисципліні та самонавчанні; Вхождение Украины в единое европейское образовательное пространство - самая главная задача системы высшего образования в целом и каждого учебного заведения в отдельности. Очень актуальной проблемой является внедрение новых методик преподавания морфологических дисциплин в высших учебных медицинских заведениях нашей страны. Это требует от преподавателя высшего учебного медицинского заведения творческого подхода и вдохновения для дальнейшей активизации работы студентов на практических занятиях. Новые методики преподавания должны опираться на такие формы обучения, которые наибольшим образом удовлетворяют потребность студентов в самосовершенствовании, самодисциплине, самообразовании; Joining of Ukraine to the united European Higher Education Area seems to be rather ambitious purpose for the national system of higher education as a whole and for each Ukrainian higher educational institution for particular. The implementation of new techniques in teaching morphological disciplines at higher medical schools of our country is considered to be an urgent problem. It requires a sort of creative thinking which will help teachers to brisk up the students’ work. New training techniques should be based on those forms of training which meet the student’s demands in self-improving, self-discipline, self-education.Документ Сучасні питання реабілітації і профілактики плоскостопості(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, Полтава : Астрая, 2016) Підлужна, Світлана Андріївна; Подлужная, Светлана Андреевна; Pidluzhna, S. A.; Рогуля, Василь Олександрович; Рогуля, Василий Александрович; Rogulia, V. A.Плоскостопість — це одна з розповсюджених деформацій стопи, що характеризується сплющенням її склепіння. Розрізняють поздовжнє і поперечне склепіння. На нормальній стопі поздовжнє склепіння має форму ніші і простягається від основи великого пальця до початку п′ятки та від внутрішнього краю підошви до її середини. Основною силою, яка підтримує склепіння стопи, є м′язи -супінатори ( передній і задній великогомілкові) і м′язи-згиначі ( особливо довгий згинач великого пальця). При зниженні поздовжнього склепіння стопи виникає поздовжня плоскостопість, а поперечного — поперечна плоскостопість. Іноді ці форми плоскостопості поєднуються. Поздовжня плоскостопість часто супроводжується відведенням переднього відділу стопи, підняттям її зовнішнього краю і пронацією п′ятки, так званим вальгусом стопи. У таких випадках внутрішня кісточка помітно виступає, а зовнішня — западає.Документ Інноваційні технології викладання анатомії іноземним студентам(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Рогуля, Василь Олександрович; Підлужна, Світлана Андріївна; Корчан, Наталія Олександрівна; Рогуля, Василий Александрович; Корчан, Наталья Александровна; Rogulia, V. A.; Pidluzha, S. A.; Korchan, N. O.; Подлужная, Светлана АндреевнаТрадиційним напрямом навчально-виховного процесу на кафедрі анатомії людини УМСА є підвищення якості навчання, трудового і морального виховання студентів, зокрема й іноземних; опанування ними навичок самостійного опрацювання навчальних завдань. Успішне розв’язання проблеми підвищення ефективності підготовки і використання спеціалістів залежить від якості навчання, для покращення якої кожен викладач і студент мусять зрозуміти, що засвоєння знань, умінь і навичок здійснюється лише в процесі самостійної роботи. Розвивальне навчання іноземних студентів культивує творчий підхід до діяльності, формує практичні навички і вміння, сприяє оволодінню засобами і способами мислення, розвиває уявлення, пам’ять, самодисципліну, формує емоційну культуру і культуру спілкування; Постоянным направленим учебно-воспитательного процесса на кафедре анатомии человека УМСА является повышение качества обучения, трудового и морального воспитания студентов, в том числе и иностранных, овладевание ими навыками самостоятельного изучения учебных заданий. Успешное решение проблемы повышения эффективности подготовки и использования специалистов зависит от качества обучения, для улучшения которого каждый преподаватель и студент должны понять, что усвоение знаний, умений и навыков осуществляется только в процессе самостоятельной работы. Развивающее обучение иностранных студентов культивирует творческий поход к деятельности, формирует практические навыки и умения, способствует овладению средствами и способами мышления, развивает воображение, память, самодисциплину, формирует эмоциональную культуру и культуру общения; The constant direction of the educational process at the Department of Human Anatomy of the UMSA is the improvement of the quality of teaching, labor and moral education of students, including foreign ones, mastering them the skills of independent study of educational assignments. Successful resolution of the problem of increasing the efficiency of training and use of specialists depends on the quality of training, to improve what, each teacher and student must understand that the acquisition of knowledge, skills and skills is carried out only in the process of self-employment. Educational training of foreign students cultivates a creative activity, forms practical skills and helps to master the means and ways of thinking, develops a representation, memory, self-discipline, forms an emotional culture and a culture of communication.