Перегляд за Автор "Stryzh, A. A."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання аудіовізуальних засобів навчання на занятті з іноземної мови в медичному виші(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті обґрунтовано ефективність використання аудіовізуальних засобів навчання в процесі формування комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Запропоновано систему вправ, що забезпечує продуктивне засвоєння аудіовізуального матеріалу під час вивчення іноземної мови у ВМНЗ.Документ Комунікативна компетенція студентів-медиків як об’єкт тестового контролю(Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, 2014) Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.; Бережанська, Юлія Валеріївна; Бережанская, Юлия Валериевна; Berezhanska, Yu. V.Досліджено поняття комунікативної компетенції як невід’ємного компоненту фахової підготовки студентів-медиків. Проаналізовано види мовленнєвої діяльності, що формують комунікативну компетенцію майбутніх лікарів. Розглянуто основні об'єкти тестового контролю у процесі іншомовної підготовки студентів ВМНЗ.Документ Концептуальна метафора як засіб цілісного сприйняття іншомовної картини світу(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2014) Бережанська, Юлія Валеріївна; Бережанская, Юлия Валериевна; Berezhanska, Yu. V.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.Розглянуто методологічний потенціал концептуальних метафор у контексті іншомовної підготовки студентів-медиків. Обґрунтовано доцільність використання здобутків когнітивної лінгвістики під час вивчення іноземної мови, зокрема, при засвоєнні фразеологічного матеріалу студентами ВМНЗ.Документ Потенціал здійснення контролю навчальних досягнень студентів за допомогою тестових завдань(2014) Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.Документ Реферування як метод навчально-дослідної роботи студентів(2015) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Мішук, Катерина Олександрівна; Мишук, Катерина Александровна; Mishuk, K. O.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.Нині для системи освіти особливого значення набуває проблема підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів для всіх галузей діяльності, збагачення інтелектуального та творчого потенціалу. Нові запити суспільства потребують підготовки спеціалістів, здатних до вільного професійного спілкування із зарубіжними колегами, які могли б користуватися оригінальною літературою, що сприятиме ефективності виконання професійних завдань. Студентська наукова робота у навчальній діяльності зумовлена структурою планів вищих навчальних закладів. Навчально-дослідницька робота студентів формує науковий світогляд, сприяє опануванню методології і методів наукового пошуку. Сучасний етап розвитку навчально-дослідної діяльності характеризується пошуком нових шляхів співробітництва викладачів і студентів, у процесі яких відбувається формування ініціативи, самостійності і творчості. Аналіз педагогічної і методичної літератури показав, що формування дослідницьких умінь студентів залежить від методики та організації навчально-пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів та від сформованості навчальних і дослідницьких умінь. В роботі досліджено метод реферування як процес підготовки студента-медика до наукової роботи, особливості реферування, його функції і класифікацію, основні вимоги до матеріалів при підготовці до студентської конференції у ВМНЗ; Currently, the problem of preparation of skilled professionals upgrading in different branches of activities, intellectual and art potential enrichment is very important for educational system. New demands of society require the preparation of specialists able to free professional dialogue with foreign colleagues, who could use the original literature, to promote the effectiveness of the professional tasks. Student research work in educational activity is due to the structure of the plans of higher education institutions. Educational-research students` work forms the scientific outlook, promotes the acquirement of methodology and methods of scientific research. The current stage of the research training activities development characterized by searching of new ways teachers and students collaboration in the process of which the initiative, independency and creativity are formed. Analysis of the pedagogical and methodological literature showed that the formation of students` research abilities depends on the methodology and organization of educational-cognitive and research activities of the students and of educational and research abilities formation. In this work we studied the method of abstracting as the process of medical student preparation for the scientific work, peculiarities of abstracting, its functions and classification, the basic requirements for materials in preparation for the students conference in higher state educational establishment; В настоящее время для системы образования особое значение приобретает проблема повышения образовательного уровня подготовки высококвалифицированных специалистов для всех отраслей деятельности, обогащения интеллектуального и творческого потенциала. Новые запросы общества требуют подготовки специалистов, способных к свободному профессиональному общению с зарубежными коллегами, которые могли бы пользоваться оригинальной литературой, способствовать эффективности выполнения профессиональных задач. Студенческая научная работа в учебной деятельности обусловлена структурой планов высших учебных заведений. Научно-исследовательская работа студентов формирует научное мировоззрение, способствует овладению методологии и методов научного поиска. Современный этап развития научно-исследовательской учебной деятельности характеризуется поиском новых путей сотрудничества преподавателей и студентов, в процессе которых происходит формирование инициативы, самостоятельности и творчества. Анализ педагогической и методической литературы показал, что формирование исследовательских умений студентов зависит от методики и организации научно-познавательной и научно-исследовательской деятельности студентов и от сформированности учебных и исследовательских умений. В работе исследован метод реферирования как процесс подготовки студента-медика к научной работе, особенности реферирования, его функции и классификацию, основные требования к материалам при подготовке к студенческой конференции в ВМУЗ.Документ Рольова гра в контексті іншомовної підготовки студентів ВМНЗ(2015) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Y. V.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.У статті розглядається рольова гра як одна з продуктивних форм навчання іноземної мови у ВМНЗ. Обґрунтовано ефективність рольової гри в контексті формування комунікативних умінь і навичок, а також удосконалення лінгвістичної, соціолінгвістичної та прагматичної компетенції майбутніх лікарів.Документ Типологія мовних помилок у процесі вивчення англійської мови студентами вищих медичних навчальних закладів(2016) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Y. V.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.У статті запропоновано типологію мовних помилок у процесі вивчення англійської мови у медичному виші. Типові мовні помилки схарактеризовано відповідно до рівнів мовної системи. Розглянуто основні чинники виникнення помилок. Виявлено ситуації мовної інтерференції з боку рідної мови. Наголошено на провідній ролі інтерференції, спричиненої вивченням латинської мови, що зумовлює появу помилок, характерних власне для вищих медичних навчальних закладів. Наведено способи мінімізації й уникнення помилок в усному та писемному мовленні студентів вищих медичних навчальних закладів; В статье предложена типология речевых ошибок в процессе изучения английского языка в медицинском вузе. Типичные языковые ошибки охарактеризованы в соответствии с уровнями языковой системы. Рассмотрены основные факторы возникновения ошибок. Выявлены ситуации языковой интерференции со стороны родного языка. Отмечена роль интерференции, вызванной изучением латинского языка, которая приводит к появлению ошибок, характерных для высших медицинских учебных заведений. Приведены способы минимизации и избежания ошибок в устной и письменной речи студентов высших медицинских учебных заведений; The article suggests the typology of linguistic errors in the process of learning English in medical universities. Common mistakes are grouped according to the levels of the language system. The main factors of errors are considered. Situations of interference from native language have been detected. The authors have emphasized the leading role of interference caused by the study of Latin, which leads to errors that are specific to higher medical educational institutions. The ways to minimize and avoid errors in oral and written speech of students in higher medical educational institutions have been described.Документ Формування лексичної компетенції студентів-медиків як методична проблема(2015) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.У статті проаналізовані актуальні підходи у навчанні студентів лексичному матеріалу на заняттях з англійської мови. Автори акцентують увагу на характерних принципах формування лексичної компетенції та основних етапах навчання лексичного матеріалу протягом аудиторної роботи.