Перегляд за Автор "Sydorova, A. I."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Bruxism as a marker of violation of psychological adaptation in computer game players(ALUNA Publishing House, 2021-08) Sydorova, A. I.; Lyashenko, L. I.; Pavlenkova, E. V. ; Pavlenko, S. A. ; Lobach, L. M.; Сидорова, Алла Іванівна; Ляшенко, Лілія Іванівна; Павленкова, Олена Вікторівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Лобач, Лариса МиколаївнаTo study the relationship between the psycho-emotional state of computer game players with the development of bruxism, its early diagnosis in people at risk, increasing the effectiveness of preventive measures in people with this pathology.Документ Використання інтерактивних методів навчання на заняттях при вивченні терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2024) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.В статті йде мова про роль медичної педагогіки в підготовці майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я та актуальність формування комунікативних навичок у майбутнього лікаря, як частини загальнокультурних компетенцій спеціаліста в рамках основних освітніх програм медичного вузу.Документ Емоційно-психологічна складова навчання здобувачів освіти в сучасних умовах(2023-06) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.Емоційні стани, які ми переживаємо під час війни, ‒ це нормальна реакція на ненормальні події. Враховуючи обставини та реалії сьогодення, постійний моніторинг новин в соціальних мережах, викликає у людини появу ілюзії контролю та впевненості в тому, що поки відслідковуєш останні новини, погані події не можуть застати зненацька. Думскролінг ‒ це схильність до перегляду і прочитання поганих новин, не дивлячись на те, що вони пригнічують, засмучують і деморалізують людину. Вона не може впливати на події, але може їх усвідомити, прийняти але по своєму реагувати на обставини і виходити зі стресового стану по різному. Намагаючись адаптуватися до нових реалій та умов життя наш організм проходить певні стадії стресу, які залежать від рівня резистентності організму; тривалості дії стресору; особистого сприйняття фактору стресу; адаптаційної гнучкості. Виокремлюють три стадії розвитку стресу: тривоги, підвищення загальної резистентності (опірності) та виснаження, які мають свою прояви та характеристики. Загрозлива ситуація або навіть очікування розвитку такої, викликає негативні емоції, а усвідомлення загрози потребує від людини мобілізації усіх своїх сил на подолання стресового фактора, який спровокований думскролінгом. Враховуючи вище викладене, хочеться звернути увагу науково-педагогічних працівників на емоційний стан здобувачів освіти під час навчання в умовах військового стану, а також на роль викладачів в процесі навчання та спілкування зі здобувачами освіти в сучасних реаліях, в умовах війни. Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти повинні враховувати те, що здобувачі освіти, адаптуючись до нових соціальних і політичних реалій сьогодення, можуть відчувати себе емоційно нестабільно. Викладач має давати надію і говорити про цінності: власні, сімейні, життєві. Спілкуватися зі здобувачем з точки зору того, що надія – це про Світло, яке перемагає темряву, попри біль та втрати. І розуміння цього має бути мотивацією для здобувача освіти в бажанні вчитися, рухатися вперед і перемагати свої страхи, хвилювання та негаразди.Документ Микроциркуляция пульпы зуба человека при пародонтите, механизмы ее нарушения(Українська медична стоматологічна академія, 2002) Ковалев, Евгений Викторович; Сидорова, Алла Ивановна; Павленко, Светлана Анатольевна; Ковальов, Євген Вікторович ; Сидорова, Алла Іванівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Kovalyov, Ye. V.; Sydorova, A. I.; Pavlenko, S. A.Проведенные исследования позволили выявить четкие изменения всех элементов соединительной ткани и особенно в сосудах микроциркуляторного русла пульпы зуба, пораженной периодонтитом. Динамическое состояние воспалительной гиперемии при прогрессировании пародонтита приводит к нарушениям метаболических процессов в стенках сосудов и, как результат, - атрофическим изменениям мембранных структур пульпы. Проведені дослідження дозволили виявити чіткі зміни всіх елементів сполучної тканини і особливо в судинах мікроциркуляторного русла пульпи зуба, ураженої пародонтитом. Динамічний стан запальної гіперемії при прогресі пародонтиту призводить до порушень метаболічних процесів в стінках судин і, як результат, - атрофічні зміни мембранних структур пульпи. The conducted lightoptical and ultrastructural investigation allowed to discover the marked changes of all composite componrnts of connective tissue and espessially the vessels of microcirculatory bed of the dental pulp affected by parodontitis. The long supported condition of the inflammatory hyperemia in progressing parodontitis leads to the violation of metabolic processes in the vascular wall and as the result of it - atrophic changes of its membranous structures. Thus the use of the material taken from the patients suffered from parodontitis allowed to show that the change of transport communications structure in the dental pulp is one of the pathogenetic mechanisms of the tissue fluid balance violation and severe distrophic changes of the latter.Документ Педагогічна майстерність викладача вищої школи як мотиваційний фактор вивчення дисципліни(Полтава : "Астрая", 2024) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.Сучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладача вищої школи базуються на структурних компонентах педагогічної майстерності: педагогічна здібність, педагогічна компетентність, педагогічна техніка викладання дисципліни. Відношення педагога до своєї професії визначає його відношення до себе та відображає ставлення до здобувачів вищої освіти. Вміння донести інформацію до здобувача освіти базується на умінні викладача володіти аудиторією, знанні своєї дисципліни. Комунікативні навички викладача дозволяють вибудовувати повноцінний діалог зі здобувачем та мотивувати його до вивчення дисципліни.Документ Спосіб підготовки біологічних об'єктів для трансмісійної електронної мікроскопії(ДП "Український інститут промислової власності" (Укрпатент), 2001) Ковальов, Євген Вікторович; Костиленко, Юрій Петрович; Сидорова, Алла Іванівна; Петрушанко, Володимир Миколайович; Марченко, Ірина Ярославівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Правдін, Валерій Валентинович; Ковалев, Евгений Викторович; Костиленко, Юрий Петрович; Сидорова, Алла Ивановна; Петрушанко, Владимир Николаевич; Марченко, Ирина Ярославовна; Павленко, Светлана Анатольевна; Правдин, Валерий Валентинович; Kovaliov, Ye. V.; Kostylenko, Yu. P.; Sydorova, A. I.; Petrushanko, V. M.; Marchenko, I. Ya. ; Pavlenko, S. A.; Pravdin, V. V.Спосіб підготовки біологічних об'єктів для трансмісійної електронної мікроскопії, що включає дегідратацію, поетапне насичення в робочій суміші епоксидної смоли ЕПОН-812 та ацетону протягом 30 хв., з подальшою витримкою об'єктів у термостаті при температурі 35°С протягом 1 години, який відрізняється тим, що додатково в процес вводять два проміжних етапи насичення, а співвідношення ацетону та суміші смоли змінюють в залежності від етапу в наступній послідовності І етап - ацетон + повна суміш смоли 3:1 ІІ етап - ацетон + повна суміш смоли 2:1 ІІІ етап - ацетон + повна суміш смоли 1:1 IV етап - ацетон + повна суміш смоли 1:2 V етап - ацетон + повна суміш смоли 1:3.Документ Формування критичного мислення здобувачів освіти як складової Soft Skills(Полтавський державний медичний університет, 2024-11) Павленко, Світлана Анатоліївна; Сидорова, Алла Іванівна; Назаренко, Зоряна Юріївна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Браїлко, Наталія Миколаївна; Pavlenko, S. A.; Sydorova, A. I.; Nazarenko, Z. Yu.; Tkachenko, I. M.; Brailko, N. M.Згідно компетентностей діючого Стандарту вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія» у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти здобувача освіти має вміти абстрактно мислити, аналізувати та синтезувати отриману інформацію, та мати здатність бути критичним і самокритичним. В загальних і в спеціальних (фахових, предметних) компетентностях, відображається необхідність критичного осмислення проблем у навчанні здобувачем освіти, а розуміння і інтерпретація цих понять сприймається у відповідності до загальноприйнятих філософських, наукових, законодавчих та суспільних тлумачень. З цієї т очки зору актуальною метою є визначення методів формування критичного мислення у здобувачів освіти, як складової Soft Skills, та впровадження їх в процес підготовки здобувачів на додипломному етапі навчання. Складова, яка підвищує мотивацію здобувачів освіти до навчання і готує їх до самостійної праці в умовах сьогодення, базується на критичному мисленні, як основному елементі навчання та набуття теоретичних знань і практичних навичок, умінь. Щоб вдосконалювати і розвивати критичне мислення здобувачі освіти на додипломному етапі навчання повинні вміти інтерпретувати, аналізувати та порівнювати отриману інформацію щодо хворого; вміти узагальнювати, оцінювати та логічно, послідовно, аргументовано робити висновки з отриманих даних щодо обстеження пацієнта. Розвивати критичне мислення у здобувача освіти викладач повинен з точки зору технології розвитку критичного мислення, що забезпечуються певними функціями у різних фазах: виклику, осмислення, рефлексії. Для розуміння механізму розвитку критичного мислення у здобувачів освіти на додипломному етапі здобуття вищої освіти доцільно застосовувати метод аналізу професійних ситуацій, метод емпатії, методу алгоритму побудови ефективного аргументу, метод аналізу причинно-наслідкових зв’язків, які сприятимуть розвитку критичного мислення, як складової Soft Skills у здобувачів освіти. According to the competences of the current Higher Education Standard in the specialty 221 «Dentistry» in the field of knowledge 22 «Health care» for the second (master's) level of higher education, the student must be able to think abstractly, analyze and synthesize the information received, and have the ability to be critical and self-critical . In general and in special (professional, subject) competences, the need for a critical understanding of problems in education by the student of education is reflected, and the understanding and interpretation of these concepts is perceived in accordance with generally accepted philosophical, scientific, legislative and social interpretations. From this point of view, the actual goal is to determine the methods of formation of critical thinking in students of education, as a component of Soft Skills, and their implementation in the process of training students at the undergraduate stage of education. The component that increases the motivation of students to study and prepares them for independent work in today's conditions is based on critical thinking as the main element of learning and acquiring theoretical knowledge and practical skills. In order to improve and develop critical thinking, students at the undergraduate stage of education must be able to interpret, analyze and compare the received information about the patient; to be able to generalize, evaluate and logically, consistently, reasonedly draw conclusions from the received data regarding the examination of the patient. The teacher must develop critical thinking in the learner from the point of view of the technology of developing critical thinking, which is provided by certain functions in different phases: challenge, comprehension, reflection. To understand the mechanism of the development of critical thinking among students at the undergraduate stage of higher education, it is advisable to use the method of analyzing professional situations, the method of empathy, the method of the algorithm for building an effective argument, the method of analyzing cause-and-effect relationships, which will contribute to the development of critical thinking as a component of Soft Skills in education seekers.