Перегляд за Автор "Zhovnir, M. M."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Benefits of collaborative online learning (Ukrainian language as a foreign)(Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2022-07) Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.; Shevchenko, O. M.; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Шевченко, Олена МиколаївнаIt was noted that over few decades much attention has been paid to the use of Advanced Information and Communication Technologies and essential role of Internet.There appears to be a strong argument for increased amount of the newest ways, methods and technologies improving of the approaches of the present-day educational system. The authors concentrate their attention on the Online Collaborative Learning. This paper focuses on the using of various information and communication technologies. The advantages of pedagogical innovation in comparison with traditional methods of presenting educational information have been pointed out. The authors focus their attention on the importance of using innovative forms, didactic methods, techniques and resources. Researchers gave us the definition of Online Collaborative Learning and proved that such activities can be easily used in the classrooms with much success. It noted the benefits presented by systematic recourse to Online Collaborative Learning, and the reasonable ways of their using as the assessment tools in the contest of language learning. The need, specificity and rationality of using of Online Collaborative Learning as an innovative approach to teaching and learning, which provides academics and students with the ability to communicate and collaborate with peers internationally through online for teaching Ukrainian language as foreign in higher medical educational institutions have been shown. One of the possible ways to provide collaboration work is through the using of computer-supported collaborative design structures or web-based tools and basic collaborative strategies have been presented as one of the possible and efficient ways to provide collaboration work. The paper concludes with an opinion that collaborative learning is now proved as one of the most modern method of learning. It is beneficial as a knowledge-sharing tool that involves students teaching one another in a group setting, builds student performance and progression, helps student develop their communicative and social skills. At the same time it is especially helpful in motivating students in specific curriculum.Документ Здоров’я vs. хвороба в контексті словесної репрезентації ціннісної картини світу сучасного лікаря(Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018-11) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.Статтю присвячено проблемі інтерпретації цінностей та антицінностей у лінгвістичному контексті. Акцентовано на релевантності вирізнення дихотомії цінність – антицінність (нецінність). Визначено, що цінності – це сукупність життєво необхідних матеріальних та духовний понять, які окреслюють базові поведінкові домінанти людини, забезпечують її основні інтереси та найважливіші потреби. Антицінності дефіновано опозиційною (за смислом) до цінностей універсальною категорією загальної аксіологічної парадигми людини. Обґрунтовано думку про те, що цінність для лікаря – це те, на що скерована його робота як компетентного фахівця медичної галузі, а також важливий атрибут його свідомості, який виформовує вектори професійної діяльності. Виділено в обстеженому дискурсі мовні рефлекси вказаних ціннісних орієнтирів сучасного лікаря. Описано закономірності мовної об’єктивації протилежних аксіологічних орієнтирів – здоров’я та хвороби, які увиразнюють функціонування всіх живих організмів, зокрема й людей, на векторі життя – смерть. Зауважено, що всі проаналізовані словесні об’єктиватори відображають модифікацію аксіологічної парадигми в галузі охорони здоров’я. Крім цього, указано на прагматичний потенціал лексем, що вербалізують ціннісний континуум медичної комунікації. Зафіксовані в дискурсі позитивно і негативно конотовані лексеми увиразнюють схвалення, привітність, докір чи критичне ставлення лікаря до пацієнтів. The article is devoted to the problem of linguistic interpretation of values and anti-values. The relevance of their differention and the functioning of dichotomy value – anti-value is pointed out.It is defined that values are a complex of vital material and spiritual, non-material concepts that outline the basic behavioral dominant of a person, provide their main interests and essential needs. At the same time, anti-values are defined as the opposition (meaning) to values as universal category of the general human axiological paradigm.Considering the value aspects of medical communication, presently great attention is paid to the importance of studying doctor’s axiological continuum. In this work health and disease were defined as the principal semantic oppositions. According to the results of analysis, these contrast notions are central to the axiological picture of the modern doctor, and these concepts belong to different parts of the coordinate system – value – antivalence. The author substantiates the opinion that the value for the doctor means the specific notion directed him to be an competent expert in the medical field, an essential attribute of consciousness that determines main vectors of his professional activity.The study of the discourse-textual material made it possible to determine the language reflexes of these values. The paper presents features of the language objectification of opposing axiological landmarks – health and disease. It is indicated that all analyzed verbal objectivists reflect a modification of the health paradigm. In addition, the pragmatic potential of tokens is noted, which verbalize the value component of medical communication. The positive and negative connotations recorded in the discourse express the approval, affability, reproach or critical attitude of the doctor to the patients.Документ Навчальний текст як мультимодальний лінгвовізуальний феномен: цілісність, зв’язність, інформативність(Видавничий дім "Гельветика", 2022-07) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.; Yufymenko, V. G.У статті проаналізовано мультимодальний дидактичний текст як лінгвовізуальне явище. Задекларовано, що поява й еволюція феномена «мультимодальний дидактичний текст» невіддільна від употужнення векторів дослідження тексту як складного утворення лінгвальних і паралінгвальних засобів і детального вивчення мовних явищ і процесів, які характеризуються залученням до аналізу різноманітних модусів – каналів комунікації: письма, усного мовлення, жестів, візуальних образів тощо. Авторками дослідження мультимодальний дидактичний текст дефіновано як специфічний поліфункціональний вербально-семіотичний утвір, якому притаманна особлива функційна спрямованість. Провідна мета навчального мультимодального тексту – дидактична. Дослідницями показано, що традиційному навчальному мультимодальному тексту притаманні звичні текстові категорії: гетерогенність складників, лаконізм подачі об’ємного масиву інформації, її подвійне декодування, особлива темпоральність і локативність, цілісніть, зв’язність, інформативність. Аналіз виявив, що стрімке зростання ролі знань і технологій, інтенсифікація процесів глобалізації, посилення впливу інтернету й виклики реформування системи освіти загалом актуалізують питання, тісно пов’язані з акцентом на візуалізацію дидактичного матеріалу. У розвідці вмотивовано думку про те, що раціональне структурування й транслювання навчального матеріалу за допомогою мультимодальних текстів забезпечує стисле представлення великих обсягів інформації та її продуктивне сприймання завдяки швидкій активізації різних пізнавальних механізмів, які доповнюють і урізноманітнюють вербальний канал подачі інформації. Під час роботи з розглядуваними текстами краще запам’ятовування й глибше осмислення матеріалу частково забезпечує його сприйняття – візуальне, раціональне й емоційне.Документ Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна»: спроба впровадження європейського досвіду у вітчизняний навчальний процес(Івано-Франківський національний медичний університет, 2020-04) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Могілевкіна, Ірина Олександрівна; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.; Mogilevkina, I. O.У праці запропоновано й детально описано експериментальну станцію об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) з дисципліни «Українська мова як іноземна». Наголошено на практиці такого тестування фахових медичних компетентностей і за кордоном, і в Україні. Проаналізовано теоретичний доробок, присвячений проблемам ОСПІ й ОСКІ. Зауважено про доцільність впровадження об’єктивних структурованих атестацій студентів-медиків на неклінічних кафедрах вищих навчальних медичних установ. Дефіновано об’єктивно структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна». З’ясовано суть і механізм проведення об’єктивно структурованого практичного та клінічного іспитів. Детально описано роль ОСКІ в системі оцінювання в медичній освіті. Представлено й проаналізовано експериментальну станцію об’єктивного структурованого практичного іспиту з обраної засвоюваної студентами теми («Медична карта стаціонарного хворого. Паспортна частина», ІІІ курс, медичний факультет). Акцентовано на тому, що розробленою спеціальною методикою можна послуговуватися під час перевірки рівня засвоєння студентами знань, опанування ними базових фахових навичок із неклінічних дисциплін. Пропоноване дослідження виконано в межах антропоцентичної наукової парадигми. Базовий – загальнолінгвістичний метод наукового опису. У праці використано описово-аналітичний метод і метод порівняння, а також елементи методу кількісних підрахунків. Апельовано й до спеціальних лінгвістичних методів і прийомів, зокрема дискурс-аналізу.Документ Синтаксичні аномалії в науковому стоматологічному дискурсі(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2019) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Бондар, Наталія Василівна; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.; Bondar, N. V.; Лещенко, Татьяна Александровна; Жовнир, Марина Николаевна; Бондар, Наталия ВасильевнаУ статті акцентовано на науковому стоматологічному дискурсі. Простудійовано лінгвістичну літературу з питань мовних відхилень, зосібна синтаксичних. Детально обґрунтовано теоретичні засади вивчення різножанрових зразків стоматологічного наукового дискурсу – оригінальних тез, статей, доповідей, лекцій, посібників, довідників, підручників, монографій тощо. Досліджено наукові тексти зі стоматології з погляду нормативності їхньої синтаксичної організації. Здійснено спробу виробити систему рекомендацій для впорядкування семантико-синтаксичного оформлення фахових наукових текстів стоматологів; В статье акцентировано на научном стоматологическом дискурсе. Изучено лингвистическую литературу по вопросам языковых аномалий, в частности синтаксических. Детально рассмотрено теоретические основы изучения разножанровых образцов стоматологического научного дискурса – оригинальных тезисов, статей, докладов, лекций, пособий, справочников, учебников, монографій. Исследованы научные тексты по стоматологии с точки зрения нормативности их синтаксической организации. Предпринята попытка выработать систему рекомендаций для упорядочения семантико-синтаксического оформления профессиональных научных текстов стоматологов; The article focuses on the scientific dental discourse. The importance of following common standards and necessity of using basic language norms in the field of science has been proved. Various linguistic literature on language anomalies (in particular syntactic) have been studied. The theoretical base of studying omulti-genre samples of dental scientific discourse – original abstracts, articles, reports, lectures, manuals, reference books, textbooks, monographs – have been examined in detail. Scientific texts on dentistry have been examined from the point of view of the normativity of their syntactic organization. The work focuses on the general irregularity of the professional language of the dental industry. An attempt to develop a clear system of recommendations for systematization the semantic-syntactic organization of professional (dental) scientific texts . In addition, the article characterizes cases of incorrect and irrelevant use of language units in professional texts in the dental field and justifies the analysis of dental scientific language correspondence to the basic communicative features of the language. The tendency to the synthesis of syntactic constructions has been increased.Документ Стильові вади сучасного стоматологічного наукового дискурсу(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Університет Гринвіча, 2018) Астахова, Світлана Анатоліївна; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Шехавцова, Світлана Олександрівна; Astahova, S. A; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.; Shekhavtsova, S. O.У пропонованій статті здійснено спробу виявити та проаналізувати основні стильові огріхи наукового стоматологічного дискурсу. У результаті огляду теоретико-методологічні основ нормування мови науки і студіювання дискурсивних фрагментів досліджено стан дотримання узвичаєних норм слововжитку у сфері науки під час написання різножанрових зразків стоматологічного дискурсу – оригінальних тез, статей, посібників, підручників, монографій тощо. Крім цього, вирізнено й охарактеризовано випадки неправильного і недоречного вживання мовних одиниць у фаховому мовленні стоматологічної галузі. У статті акцентовано на важливості коректної й унормованої інтерпретації дослідником наукових фактів, найновіших теорій та гіпотез. Проінтерпретовано специфіку нормативного і ненормативного слововживання в сучасному писемному науковому мовленні. У праці використано і загальнонаукові (індукція, дедукція, аналіз, синтез, спостереження, порівняння, узагальнення), і власне лінгвістичні методи та прийоми. Акцентовано на загальній невнормованості фахової мови стоматологічної галузі. Умотивовано доцільність і раціональність використання в досліджуваному науковому дискурсі лексичних синонімів-дублетів. Оцінено часто вживані стоматологами правильні варіанти виформованих на вітчизняному мовному ґрунті термінолексем. Умотивовано доцільність аналізу відповідності стоматологічного наукового мовлення базовим комунікативним якостям мовлення;The article provides an attempt to reveal and analyze main stylistic issues of scientific dental discourse. As a result of reviewing theoretical and methodological basics of standardizing the language of science and studying discourse fragments, the current state of observing usual word use norms in the course of writing dental scientific discourse texts in different genres: original abstracts, articles, manuals, textbooks, monographs, etc. has been investigated. In addition, the article characterizes cases of incorrect and irrelevant use of language units in professional texts in the dental field and justifies the analysis of dental scientific language correspondence to the basic communicative features of the language. The importance of correct interpretation of scientific facts, modern theories and hypotheses is pointed out. It is also noted that the skillful usage of professional terms is a daily duty of every qualified specialist. The general scientific (induction, deduction, analysis, synthesis, observation, comparison, generalization) and linguistic methods and techniques were used in this scientific work. There was also indicated on irregularity of the professional language of the dental industry. In the article, there were provided arguments and reasonableness for preferred usage of the Ukrainian terms. There was also given a number of national equivalents to the foreign words from the sphere of dentistry.Документ Український науковий стоматологічний текст у нормативному аспекті: граматичні вади й практичні рекомендації(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Жовнір, Марина Миколаївна; Бондар, Наталія Василівна; Zhovnir, M. M.; Bondar, N. V.У фокусі пильної уваги лінгвістів перебувають різні типи дискурсів та особливості їхньої мовної реалізації. Актуальність обраної теми зумовлена потребою сучасного суспільства поширювати фахові стоматологічні знання. Від того, як вчені володіють мовними, зокрема й граматичними нормами, чи дотримуються комунікативних якостей наукового мовлення, залежать результат обміну інформацією та якість наукового тексту. Учений, який цілеспрямовано й усвідомлено опановує нормативну основу української мови, спроможний грамотно оформити свою думку. Мета цієї статті – пошук і аналіз частотних граматичних помилок, зафіксованих у фрагментах різних за жанром наукових стоматологічних текстів. Матеріалом дослідження послужили текстові зразки – оригінальні тези, статті, посібники, підручники, монографії, присвячені нагальним стоматологічним проблемам. Під час опису й аналізу застосовано загальнонаукові (спостереження, зіставлення, узагальнення, систематизації, описовий) та власне лінгвістичні методи (функціональностилістичний, семантико-стилістичний, дискурс-аналіз тощо). У цій праці акцентовано на важливості дотримання узвичаєних норм слововжитку у сфері стоматології й обґрунтовано потребу аналізу наукового стоматологічного дискурсу в нормативному аспекті. Указано на необхідність граматичної майстерності лікарів, їхнього мовного чуття і бажання створювати якісні наукові тексти. Окреслено й охарактеризовано специфіку вживання віддієслівних іменників та форм активних дієприкметників у галузевих стоматологічних текстах, умотивовано вибір такого предмета дослідження. Простежено частотність їхньої репрезентації в опрацьованих аналітичних джерелах. Крім цього, розроблено і запропоновано практичні мовностилістичні рекомендації, якими можуть користуватися теоретики і практики сучасної стоматології. Подано вживані дослідниками і взірцеві (чи один із можливих правильних) варіантів оформлення наукової думки. Окреслено перспективу подальшого студіювання українських наукових стоматологічних текстів.Лингвисты активно изучают различные типы дискурсов и особенности их языковой реализации. Актуальность темы исследования мотивирована необходимостью использования и распространения знаний из отрасли стоматологии. От уровня владения учеными языковыми нормами, в частности, грамматическими, зависит результат обмена научной информацией и качество научной продукции. Исследователь, который целенаправленно и рационально овладевает нормами украинского языка, может грамотно сформулировать и подать ту или иную научную идею. Цель этой статьи – поиск и анализ грамматических ошибок, зафиксированных в разножанровых научных стоматологических текстах. Материалом исследования стали текстовые фрагменты – оригинальные тезисы, статьи, пособия, учебники, монографии, посвященные актуальным проблемам стоматологии. Для анализа были использованы общенаучные (наблюдение, сопоставление, обобщение, систематизация, описание) и узкоспециальные (функционально-стилистический, семантико-стилистический, дискурс-анализ и др.) методы. В работе акцентировано внимание на важность использования общепринятых норм словоупотребления в сфере стоматологии и обосновано актуальность анализа научного стоматологического дискурса сквозь призму нормативности. Указано на необходимость грамотности докторовстоматологов и их желание продуцировать качественную научную продукцию. Особое внимание уделяется характеристике специфики употребления в научных стоматологических текстах отглагольных имен существительных и форм активных деепричастий, а также частотности их репрезентации в проанализированных аналитических ресурсах. Кроме этого, мотивировано выбор указанного предмета исследования. Авторами статьи разработаны практические рекомендации, которые могут использовать теоретики и практики современной стоматологии. Также поданы правильные варианты языковой реализации научных теорий и фактов. Анализ дополняет перечень идей для дальнейшего исследования украинскоязычных научных стоматологических текстов. There are different types of discourses and each of them possesses its own particular tools and wars of their linguistic implementation. These phenomena are in the focus of close attention of linguists. The relevance of the chosen study is determined by the importance of high-rate spreading scientific dental knowledge. The effect of such exchange and the quality of the scientific text depends on language skills, basic grammatical norms and communicative qualities of scientific speech. Scientists, who deliberately and consciously have mastered the normative basis of the Ukrainian language, are able to formulate his opinion correctly. It is necessary to know and to use the basic grammatical norms for the correct presentation of scientific thoughts. The purpose of this article is to search for and analyze the frequency of grammatical mistakes recorded in fragments of different genres of scientific dentistry texts: original articles, abstracts, manuals, textbooks, monographs. General scientific methods (observation, comparison, generalization, synthesis, description) and linguistic methods (functional-stylistic, semantic-stylistic, discourse analysis, etc.).Документ Формування комунікативної толерантності іноземних студентів медичного вишу(Sulkhun-Saba Orbeliani Teaching Universitety, 2018-06) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, М. V.; Жовнір, Марина Миколаївна; Жовнир, Марина Николаевна; Zhovnir, M. M.Документ Я-идентификация иностранных студентов-медиков (на материале ассоциативного эксперимента)(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Topvoldiyev, H.; Zhovnir, M. M.; Жовнір, Марина МиколаївнаЦель предложенного исследования – определить особенности Я-идентификации иностранных студентов-студенты-медикимедиков – будущих врачей, профессиональная деятельность которых будет направлена на сохранение здоровья и жизни человека. Актуальность работы определяется тем, что сейчас интенсивно возрастает количество иностранных студентов, желающих получить образование в нашей стране. Я-идентификация – это восприятие себя в окружающем мире путем определения своей роли в социуме. Учитывая то, что язык – это средство вербальной репрезентации результатов познавательной деятельности человека, ответы респондентов на предложенный словесный стимул позволяют изучить Я-образ иностранного студента-медика. В данной работе мы рассматриваем результаты эксперимента, проведенного в январе 2018 года. В опросе принимали участие студенты 1–4 курса ВГУЗУ «УМСА». Всего были опрошены 152 человека в возрасте от 19 до 30 лет. Можно отметить, что география участников эксперимента достаточно широка.Документ Інтеграція інтерактивних освітніх технологій у навчання української мови як іноземної в закладі вищої медичної освіти(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Shevchenko, O. M.; Leshchenko, T. O.; Zhovnir, M. M.У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інтерактивних освітніх технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. У процесі дослідження обґрунтовані напрями підвищення ефективності викладання предмета «Українська мова як іноземна» в закладі вищої медичної освіти. Висвітлено питання, пов'язані з формуванням і розвитком у іноземних здобувачів освіти іншомовної комунікативної компетенції. Досягнення зазначеної мети навчання безпосередньо впливає на зміст навчання і відбір освітніх технологій, що сприяє підвищенню результативності навчання української мови. Особливої уваги потребує поєднання традиційних методів навчання з інтерактивними технологіями. У полі зору авторок пропонованої статті–інтерактивні освітні технології. Інтерактивні технології навчання української мови як іноземної націлені на засвоєння навчального матеріалу через практику спілкування. Опановані практичні навички й уміння здобувачі освіти застосовують не тільки в процесі вивчення української мови, а й під час соціальної та професійної взаємодії. Інтерактивне навчання ґрунтується на діалогових формах взаємодії здобувачів освіти, завдяки яким у них формуються навички спільної діяльності. Інтерактивне навчання української мови як іноземної, що є одним із варіантів здійснення комунікативного підходу в навчанні, засноване на активній взаємодії викладача і здобувачів освіти, а також здобувачів освіти один з одним. Інтеграція інтерактивних технологій у навчання української мови як іноземної відповідає запитам сучасних здобувачів освіти, підвищує ступінь наочності навчального матеріалу, полегшує його сприйняття й засвоєння.Документ Інтернет-щоденники іноземних студентів як елемент дискурсу блогосфери(Видавничий дім "Гальветика", 2019) Асламова, Марина Володимирівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Бондар, Наталія Василівна; Aslamova, M. V.; Zhovnir, M. M.; Bondar, N. V.У статті подано теоретичний огляд проблеми створення і ведення Інтернет-щоденників (блогів) арабськими студентами, які живуть та навчаються в Україні. З’ясовано й проаналізовано часто обговорювані теми, помітні труднощі, актуальні проблеми, з якими стикаються іноземці під час навчання за кордоном, зокрема у вишах України. Засвідчено, що для іноземних студентів блог – це надсучасний поширений спосіб вираження їхнього емоційного стану, внутрішніх переживань, вражень, специфіки бачення і сприйняття вітчизняного освітнього дискурсу. Це дієвий спосіб самоорганізації й співвіднесення особистого набутого досвіду з досвідом інших. Авторками дефіновано й охарактеризовано Інтернет-щоденник іноземного студента як індивідуальну форму самовираження автора, відео та текстову реалізацію бажання повідомити про особливості життя й навчання в Україні. Дослідниками постульовано міркування про те, що ведення щоденника не зводиться до періодичної фіксації подій. Наголошено на психологічній складовій, пов’язаній із труднощами адаптації до нових умов навчання і проживання. Розуміючи, що соціально-психологічна проблема для іноземців є небезпечною, у статті запропоновано низку пропозицій, які б допомогли іноземцю адаптуватися до соціокультурного й освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу. Крім омовленого, указано й проаналізовано специфіку виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки в Українській медичній стоматологічній академії. У статті апельовано до надзавдання допомогти іноземним студентам інтегруватися в українській освітньо-культурний простір, аргументовано потребу подолання заангажованого, подеколи упередженого, ставлення до України й українців, критичному сприйняттi інформації, репрезентованої на сторінках Інтернет-щоденників іноземного студентства; This article provides the theoretical overview of the problem of creating and maintaining blogs of Arabic students, who lives and studies in Ukraine. Frequently discussed topics relatet to the Ukrainian lifestyle and its educational system, significant difficulties, main problems of the foreign students, in particular which are commonly appeared in Ukrainian universities, have been shown and analyzed. It has been noted, that blogging is the most common way for expressing student’s emotional sphere, inner experiences, impressions, specifics of vision and perception of the Ukrainian national educational discourse. It is also an effective way of self-organizing and reconciling their personal experience and items others points of view. The authors have defined and characterized the foreign student's diary as an individual form of author's expression, video and textual realization of the desire to inform about peculiarities of life and studying in Ukraine. Researchers postulate that the diary is not limited to periodic events. It has been showed, that emphasis is placed on the psychological component of the difficulty of adapting to the new conditions of studing. In addition, the specific of educational work with foreign students at the Department of Ukrainian Studies and Humanitarian Training of theUkrainian Medical Dental Academy have been specified and analyzed. The article also appeals to the urgency of helping foreign students to integrate into the Ukrainian educational and cultural space, arguing their common needs and attitude toUkraine and Ukrainians. It has been focused on the critical perception of the information presented on the pages of foreign students' blogs. The research has been presented within the anthropocentric scientific paradigm. Main descriptive and analytical methods, modern methods of comparison have been used.