Матеріали наукових конференцій. 2017
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій. 2017 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 134
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні аспекти організації самостійної роботи студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Білаш, Сергій Михайлович; Проніна, Олена Миколаївна; Коптев, Михайло Миколайович; Пирог-Заказникова, Ангеліна ВалеріївнаРозвиток сучасних інформаційних технологій забезпечує студентам отримання вільного доступу до найрізноманітнішої навчальної та наукової інформації. У зв’язку з цим особлива роль відводиться викладачу як координатору й організатору самостійної роботи студента.Документ Упровадження нових педагогічних технологій у організацію самостійної роботи студентів стоматологічного факультету щодо здобуття знань із курсу внутрішніх хвороб(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Расін, Михайло Сахнович; Борзих, Оксана Анатоліївна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Селіхова, Людмила Григорівна; Кайдашев, Ігор ПетровичРозглядаються особливості організації самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією з урахуванням сучасних вимог і умов навчання. У ролі ефективного методу контролю якості самостійної аудиторної та позааудиторної роботи пропонується впровадження дистанційного навчання і контролю знань студентівДокумент Організація самостійної роботи студентів медичних закладів із застосуванням засобів інформаційних технологій(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Фастовець, Марина Миколаївна; Калюжка, Олена ОлександрівнаРозглядаються специфіка і проблеми організації самостійної роботи студентів із застосуванням засобів інформаційних технологій з урахуванням сучасних вимог та умов суспільства як цілісної системи освітнього середовища.Документ Інтеграція і впровадження інтерактивних методів навчання в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Денисенко, Софія Валеріївна; Соловйова, Наталія Веніамінівна; Міщенко, Артур Володимирович; Левков, Анатолій Анатолійович; Ковальова, Ірина Олександрівна; Акімов, Олег ЄвгеновичПровідною думкою статті є необхідність інтеграції самостійної роботи з науково-дослідною роботою студентів, що, на думку авторів, покаращить засвоєння теортеичних знань і формування практичних умінь і навичок із патофізіології.Документ Особливості організації самостійної роботи студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Шумейко, Олексій ГригоровичУвага автора статті сконцентрована на питаннях організації самостійної роботи студентів в умовах переходу до багаторівневої підготовки спеціалістів, що зумовлює потребу в дослідженні особливостей самостійної пізнавальної діяльності на різних рівнях та визначенні шляхів підвищення ефективності самостійної роботи, форм і методів її організаціїДокумент Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Треумова, Світлана Іванівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій Григорович; Трибрат, Тетяна АнатоліївнаРаціональна організація самостійної роботи студентів з використанням інноваційних форм та інноваційно-комунікативних технологій дозволяє інтенсифікувати засвоєння навчального матеріалу, закладає основи подальшої постійної самоосвіти і самовдосконалення, перетворюючи самостійну роботу студента на незалежнішу, пріоритетну і творчу.Документ Основа ефективності самостійної роботи і самовиховання студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Овчаренко, Людмила Костянтинівна; Циганенко, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемам самостійної підготовки майбутніх лікарів. Розглянуто принципи перерозподілу навчального матеріалу, роль викладача у формуванні навичок самостійного навчання, використання комп’ютерних технологій для оптимізації навчання.Документ Самостійна робота студента як фактор професійної досконалості(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ярешко, Анатолій Григорович; Вородюхіна, Алла Кирилівна; Куліш, Марина ВолодимирівнаВисвітлено результати анкетування студентів щодо проблем самостійної роботи. Установлено, що 70%-80% студентів із розумінням ставляться до самостійної роботи, тоді як 20%-30% потребують посиленої уваги під час формування навичок самостійної роботи, з інформаційними і навчальними джерелами зокрема.Документ Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки сімейних лікарів в Україні(2017) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Пікуль, Катерина Вікторівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Прилуцький, Костянтин Юрійович; Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина ЛеонідівнаСтаття присвячена проблемі підготовки сімейних лікарів під час післядипломної освіти відповідно до сучасного навчального процесу. Продемонстровано роль професійного та національно-патріотичного виховання в процесі формування сучасного лікаря. Розкрито можливості співробітників вищих навчальних закладів у навчанні студентів та лікарів-інтернів.Документ Самостійна робота студентів як спосіб формування загальних і предметних компетентностей майбутніх фахівців(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Тесленко, Юрій Віталійович; Тесленко, Марина Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаРозглянуто роль самостійної роботи студентів в умовах упровадження компетентнісного підходу. Показано, що і предметні, і загальні компетентності формуються на основі здобуття досвіду самостійного розв’язання проблем і слугують інструментом набуття самостійності та самостійної навчальної діяльності.Документ Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ткаченко, Олена Вікторівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Федотенкова, Наталія МиколаївнаНаведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.Документ Організація самостійної роботи студентів на кафедрі медичної, біоорганічної та біологічної хімії(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Непорада, Каріне Степанівна; Харченко, Світлана Володимирівна; Котвицька, Аліна Анатоліївна; Тихонович, Ксенія Володимирівна; Іщейкіна, Любов КостянтинівнаВисвітлено й узагальнено роль самостійної роботи студентів в умовах інтеграції української освіти до європейського та світового освітнього простору. Окреслено види і рівні самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі, визначено умови і критерії ефективності як невід’ємної складової професійної підготовки фахівця.Документ Самостійна робота студентів як важливий елемент cучасної підготовки спеціалістів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Сакевич, Вікторія ДмитрівнаРозглянуто самостійну роботу як один із найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється під час аудиторних і позааудиторних занять як під безпосереднім керівництвом викладача, так і без його участі.Документ Самостійна робота студентів як тригер і потенціатор креативності навчального процесу в клініці внутрішньої медицини(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Кулішов, Сергій Костянтинович; Яковенко, Олександр МихайловичСамостійна робота студентів розглядається як одна з форм активної навчальної та пізнавальної діяльності, що зумовлює підвищення їхньої креативності, компетентності. Висвітлюються підходи до організації і проведення такої роботи в умовах інформаційного навчального середовища.Документ Вплив інноваційних методів навчання і самостійної роботи на засвоєння знань студентами(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Пустовойт, Ганна ЛеонідівнаСтаття присвячена особливостям організації самостійної роботи студентів із залученням сучасних інноваційних технологій. Розглядаються умови навчання і методи ефективної організації самостійної роботи як невід’ємної складової в системі вищої освіти.Документ Сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Міщенко, Ігор Віталійович; Коковська, Оксана Валеріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Юдіна, Ксенія ЄвгеніївнаПроаналізовано сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів у вищій школі. Авторами визначено основні умови активізації навчальної діяльності студентів та окреслено шляхи підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців.Документ Самостійна робота студента медичного закладу як невід’ємна складова повноцінного професійно-особистісного розвитку(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Циганенко, Ірина Володимирівна; Овчаренко, Людмила КостянтинівнаРозглянуто самостійну роботу студента-медика як невід’ємну складову процесу навчання, необхідну для розвитку поглиблених знань, постійного самовдосконалення і впевненості в професійній діяльностіДокумент Інновації в організації самостійної роботи з теми “Домедична допомога в екстремальних і бойових умовах. Первинний огляд постраждалого”(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Шепітько, Костянтин Володимирович; Шепитько, Константин Владимирович; Shepitko, K. V.; Шевченко, Вікторія Володимирівна; Шевченко, Виктория Владимировна; Shevchenko, V. V.Запропонована методика організації самостійної роботи студентів з теми «Домедична допомога в екстремальних ситуаціях. Первинний огляд постраждалого» можуть суттєво удосконалити підготовку студентів за програмою підготовки офіцерів запасу медичного фаху.Документ Організація індивідуально-дослідницької самостійної роботи студентів під час написання історії хвороби ортодонтичного пацієнта – компетентнісний підхід в якості підготовки спеціалістів(2017) Смаглюк, Любов Вікентіївна; Куліш, Неля Володимирівна; Карасюнок, Анна Євгеніївна; Лучко, Олена ВолодимирівнаДокумент Самостійна робота студентів на терапевтичній кафедрі медичного ВНЗ: учора, сьогодні, завтра(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Катеренчук, Іван ПетровичПроаналізовані зміни в організації самостійної роботи з акцентом на тому, що з упровадженням сучасних інформаційних технологій навчання змінюються підходи до організації самостійної роботи, які визначаються можливостями комп’ютерних технологій.