Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 145
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ніколенко, Дмитро Євгенійович; Николенко, Дмитрий Евгеньевич; Nikolenko, D. E.Статтю присвячено використанню інтерактивної моделі навчання у формуванні кпініко-анатомічного мис'лення в іноземних студентів.Документ Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків(2020) Тукова, Тетяна Володимирівна; Асламова, Марина Володимирівна; Козуб, Галина МиколаївнаУ статті визначається роль студента-першокурсника у науково-дослідній роботі кафедри гуманітарного профілю. Автори звертають увагу на формування важливих навичок пошукової діяльності, опануванні студентами головних етапів підготовки наукової доповіді, що є невід’ємною складовою формування висококваліфікованого фахівця.Документ Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума(2020) Животовська, Лілія Валентинівна; Сонник, Григорій Трохимович; Боднар, Леся Анатоліївна; Борисенко, Володимир Васильович; Казаков, Олексій Анатолійович; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Животовская, Лилия Валентиновна; Сонник, Григорий Трофимович; Боднар, Леся Анатольевна; Сонник, Владимир Васильевич; Казаков, Алексей Анатольевич; Исаков, Рустам Исроилович; Zhyvotovska, L. V.; Sonnik, G. T.; Bodnar, L. A.; Borysenko, V. V.; Kazakov, O. A.; Isakov, R. I.У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.Документ Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія КостянтинівнаВисвітлено структуру дистанційного навчання як однієї з форм безперервної медичної освіти на післядипломному етапі. Перевагами визнано відкритий доступ до матеріалів навчальних курсів і можливість віддаленого контролю знань лікарів-курсантів і лікарів-інтернів.Документ Коучинг у системі медичної післядипломної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег ГеннадійовичОхарактеризовано новий педагогічний підхід - коучинг. Розкрито суть, цілі, основні принципи, можливості впровадження коучингового підходу в навчальний процес. Вивчено можливості застосування цієї методики в сучасній вищий медичній школіДокумент Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипников, Петро Миколайович; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Ступак, Олена ПавлівнаПредставлено можливі шляхи вдосконалення методичної діяльності викладачів: уведення в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять, розширення спектра заходів у позааудиторний час, нововведення щодо наукової роботи лікарів-інтернів, проведення «лекцій-діалогів».Документ Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати дослідження процесу і можливості впровадження сучасних методів симуляційного навчання в закладах вищої медичної освіти України. Це дозволить створити якісний освітній простір, забезпечити результативніше опанування практичних навичок і здобуття компетенцій.Документ Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Федорівна; Кулай, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена проблемам удосконалення якості підготовки фахівців і впровадження перспективних методів навчання. Застосування перспективних методів навчання розвиває творче мислення студентів, допомагає їм найбільш якісно засвоїти навчальний матеріал, а викладачам - досягти мети занять.Документ Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цисык, А. З.У статті обговорюються деякі аспекти організації науково-дослідної роботи студентів на кафедрі латинської мови в медичному ЗВО. Особливо підкреслюється важливість обговорення кожної доповіді на підсумковій студентській науковій конференції як фактора, який не тільки допомагає визначити її об’єктивну оцінку, а й підвищує рівень гуманітарної та професійної освіти доповідача і студентів, присутніх на конференції.Документ Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Трофименко, Марина Вікторівна; Білоус, Алевтина Миколаївна; Ляховська, Анастасія ВіталіївнаПредставлено особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії студентів, пов’язані з оволодінням і вдосконаленням практичних навичок на підставі раніше засвоєних теоретичних знань шляхом клінічного обстеження пацієнта, з наявними труднощами і шляхами їх подолання.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дубінін, Сергій Іванович; Клепець, Олена Вікторівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена БорисівнаУзагальнено педагогічний досвід застосування методів і прийомів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час викладання медичної біології, що розглядається як необхідна передумова підвищення якості освітнього процесу.Документ Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Васько, Лариса Миколаївна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Нестуля, Катерина Ігорівна; Дудник, Тетяна Анатоліївна; Шаталін, Борис Олегович; Удальцова-Гродзинська, Кристина ОлександрівнаВизначено теоретико-методологічні основи викладання радіології, принципи і форми організації педагогічного процесу. Представлено дидактичні й інноваційні методи навчання студентів, а також вимоги до педагогічної діяльності викладача закладу вищої медичної освіти.Документ Викладач і студент: суперники чи однодумці?(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Пустовойт, Ганна Леонідівна; Ярмола, Тетяна Іванівна; Кострікова, Юлія Анатоліївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Ткаченко, Лідія АфанасіївнаВисвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються шляхи і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.Документ Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Білаш, Сергій Михайлович; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Коптев, Михайло МиколайовичКлінічне мислення відіграє важливу роль у професійній підготовці майбутніх медичних сестер. Описано інноваційні методики навчання, що використовуються для формування клінічного мислення студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову середню освіту.Документ Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цветкова, Наталія Володимирівна; Соколовська, Валентина МихайлівнаСтруктура навчального процесу на кафедрі післядиломної освіти лікарів- стоматологів ортопедів складається з навчання лікарів-інтернів за фахом „ Стоматологія ", слухачів різних циклів. Навчання всіх цих груп не може відбуватися в однакових умовах і вимагає диференційованого підходу викладачів. Навчальний процес із лікарями-інтернами спрямований на їх становлення як самостійних спеціалістів, розвиток самостійного клінічного мислення, змогу орієнтуватися і працювати в умовах стрімкого розвитку науково-технічного прогресу. Практичні заняття зі слухачами мають на меті підвищити рівень їхніх знань з урахуванням умов сьогодення, допомогти лікарям адаптуватися і працювати на високому сучасному рівні.Документ Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Бичко, Марина ВікторівнаЗ’ясовано суть поняття «інноваційне освітнє середовище», роль і місце інноваційного середовища медичного ЗВО в підготовці майбутніх лікарів до професійної діяльності. Визначено його компоненти, виокремлено ознаки впливу інноваційного середовища на формування і розвиток студентів, розглянуто принципи інноваційних змін.Документ Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Селіхова, Людмила Григорівна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Бєлан, Оксана Василівна; Кайдашев, Ігор ПетровичПроаналізовано передумови формування змісту підготовки майбутніх лікарів у контексті інтегративного підходу до навчання. Розроблено систему інтеграції наукової та професійно спрямованої практичної підготовки медиків, що має забезпечувати якісний характер змін у навчанні й базується на використанні загальних законів філософії. Охарактеризовано міжнародні, європейські стандарти і рекомендації щодо забезпечення реформування медичної освіти в Україні для підвищення професійного розвитку лікарів.Документ Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета «Українська мова як іноземна» у закладі вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина МиколаївнаВизначено й описано стан упровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено місце навчального предмета «Українська мова як іноземна» у загальному континуумі загальноосвітніх і клінічних дисциплін у медичному виші. Акцентовано на освітніх функціях і алгоритмах створення мультимедійних вікторин, детально проаналізовано доцільність використання електронного сервісу Kahoot під час вивчення української мови іноземними студентами.Документ Робочий зошит - шлях до підвищення рівня професійної підготовки студентів-медиків(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Іващенко, Олена Дмитрівна; Нікозять, Юлія Борисівна; Цубер, Вікторія Юріївна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Копанцева, Лариса Миколаївна; Діденко, Євгенія ПавлівнаВисвітлено значення робочого зошита як базового методичного забезпечення для покращення практичних знань, умінь і навичок студентів-медиків.Документ Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Іленко, Наталія Миколаївна; Литовченко, Ірина Юріївна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Сідаш, Юлія ВолодимирівнаВисвітлено досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА з підвищення якості підготовки студентів-стоматологів із використанням індивідуального підходу до контролю рівня знань. Доведено необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлено характеристику оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками.