Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компетентнісний підхід у підготовці сімейного лікаря на сучасному етапі(Полтавський державний медичний університет, 2023-03) Шуть, Світлана Володимирівна; Казаков, Юрій Михайлович; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Боряк, Віктор Петрович; Shut’, S. V.; Kazakov, Y. M.; Trybrat, T. A.; Boriak, V. P.Основне завдання системи професійного розвитку сімейних лікарів – постійне вдосконалення знань і навичок відповідно до потреб сучасності. Тому в організації сучасного освітнього процесу в медичних закладах вищої освіти України пильну увагу привертає формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів, які сприятимуть удосконаленню професійної майстерності.Документ Медіаграмотність як складова «soft skills» здобувача вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій ГригоровичАктуальність. У сучасних умовах освітнього простору невідʼємною складовою навчального процесу став компетентнісно орієнтований підхід [1]. Цей принцип навчання базується на переорієнтації освітньої системи з надання знань і опанування вмінь і навичок до формування компетентних особистостей, здатних використовувати набутий досвід в умовах, що швидко змінюються, спроможних до самонавчання впродовж усього життя. Поняття "компетентності" виходить за межі традиційної схеми "знання-уміння-навички» і передбачає здатність спеціаліста певної сфери діяльності використовувати в конкретній ситуації знання й уміння, навчальний і життєвий досвід, оволодіння методами пошуку й обробки необхідної інформації, бачити проблеми і способи їх розв’язання, само ефективність, а також розуміння необхідності навчатися впродовж усього життяДокумент Порівняльний аналіз показників медіаграмотності здобувачів вищої медичної освіти з повною середньою і базовою медичною передвищою освітою: чи є суттєва різниця?(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-30) Казаков, Юрій Михайлович; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Петров, Євген Євгенович; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Kazakov, Yu. M.; Ivanytska, T. A.; Petrov, Ye. Ye.; Kuzmenko, N. V.; Sakevych, V. D.Висвітлено основні складові медіакомпетентності й медіаграмотності, проведено порівняльний аналіз рівня медіаграмотності й оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти 3-4 курсів залежно від їхньої попередньої освіти (повна загальна середня освіта або фахова передвища освіта) шляхом анкетування.Документ Симуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого»(Полтавський державний медичний університет м.Полтава, Україна, 2023-03) Петров, Євген Євгенович; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Petrov, Ye. Ye.; Chekalina, N. I.; Ivanytskaya, T. A.; Sakevych, V. D; Borysova, Z. O.Протягом уже тривалого періоду часу традиційно провідна роль у підготовці майбутнього лікаря-клініциста надається «класичній» роботі «біля ліжка хворого». Але нині постало багато питань, які вирішити дуже складно, а іноді – й неможливо без пошуку новітніх технологій навчання. Серед останніх особливо треба виокремити симуляційне навчання. Симуляція – це імітація, моделювання, реалістичне відтворення процесу. Симуляція в медичній освіті – це сучасна технологія навчання й оцінки практичних навичок, умінь і знань, що заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремої фізіологічної системи з використанням біологічних, механічних, електронних і віртуальних (комп’ютерних) моделей. Симуляційне навчання «набирає оберти» останніми роками. І на те є певні причини. Адже традиційна «класична» система медичного навчання, за спостереженнями науковців, не лише не забезпечує засвоєння специфічних практичних навичок, у тому числі щодо роботи з медичною технікою, а й не готує до роботи в команді, алгоритмізації дій при веденні пацієнта в умовах часових обмежень.Документ Удосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2023-03) Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Шуть, Світлана Володимирівна; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Боряк, Віктор Петрович; Trybrat, T. A.; Shut’, S. V.; Chekalina, N. I.; Boriak, V. P.Компетентнісний підхід передбачає спрямованість освітнього процесу на формування професійної компетентності майбутнього лікаря як інтегрованої характеристики, що охоплює знання, уміння, навички, особистісні якості, досвід діяльності й моделі поведінки, які має опанувати студент у процесі професійної підготовки.