Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою за Ключові слова "379.81"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування здорового способу життя у підлітків(ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України», 2020-05-23) Харченко, Наталія Вікторівна; Харченко, Світлана Володимирівна; Харченко, Наталия Викторовна; Харченко, Светлана Владимировна; Kharchenko, N. V.; Kharchenko, S. V.Мета роботи. Вивчення мотивації сучасних школярів-підлітків до здорового способу життя. Матеріали та методи. Використовувався анкетний метод, що включав самооцінку мотиваційних складових формування здорового способу життя. Результати. Серед життєвих цілей і цінностей в обох групах найбільш значущими виявилися категорії, що визначають життєві cенси. Для групи 13–15 років ними виявилися здоров'я (70,5%) щаслива, дружна сім'я (63,0%), друзі (48,8%), здоров'я близьких людей (28,9%), любов (15,3%). Для групи 16–18 років вибір включав цінність сім'ї (74,8%), здоров'я (68,4%), гарну освіту (45,4%). У блоці анкети, що відноситься до факторів, які стимулюють рух до ЗСЖ, результати за двома групами виявилися майже ідентичними. Провідними у 9 і 11-класників були турбота про своє здоров'я (92,8 і 90,2% опитаних, відповідно), турбота про своє майбутнє (75,8 і 83,4%), приклад батьків та інших родичів (65,5 і 58,8%), а також турбота про своїх майбутніх дітей (45,2 і 55,8%). Для 9-класників більш значущими, ніж для 11-класників, виявилися також такі стимули, як приклад друзів і педагогів (24,2% і 18,0%, відповідно). Стимулюючий вплив реклами і приклади «зірок» відзначили лише 4 підлітка старшої групи. Висновок. Здоров'я серед позитивних мотивацій обстежених школярів займає одне з перших місць, будучи стійкою домінантою в віковому діапазоні 13–18 років. Реальне мотивування до здорового способу життя збігається з перспективним, а усвідомлений вибір збігається з цілями, засвідчуючи про формування особистості, здатної приймати відповідальність за своє здоров'я