Вісник проблем біології і медицини. 2021
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини. 2021 за Ключові слова "378.124/.147"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль викладача (НПП) в формуванні Soft Skills здобувача вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2021-06) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ляшенко, Лілія Іванівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sidorova, A. I.; Lyashenko, L. I.Медична наука, як і медична освіта – найскладніші з наук сьогодення і, щоб досягти їх вершин і оволодіти ними, здобувачу вищої освіти необхідні не аби які старанність, бажання та мотивація, а також усвідомлення того, що кожен відповідальний за себе і лише від нього залежить реалізація мети стати лікарем. Студентоцентрований підхід (student-centeredapproach) розглядає здобувача вищої освіти медичного закладу вищої освіти, як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу. Викладач – фасилітатор в освітньому просторі має потенціювати розвиток у здобувача освіти Soft skills («м’які навички», «соціальні навички» чи «навички успішності»). Це дозволить випускникам медичних ЗВО бути успішними на своєму робочому місці та конкурентоспроможними, соціально адаптованими спеціалістами.