Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів за Ключові слова "378.4+371.315[61]"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні технології навчання у вищій освіті як інструмент формування конкурентоспроможного фахівця(Полтавський державний медичний університет, 2022) Бєляєва, Олена Миколаївна; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Bieliaieva, О.; Skrypnikova, Т.; TKhmil, Т.Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників на інтерактивне навчання. Коротко схарактеризовано основні інтерактивні технології, поширені в освітній практиці. У висновках зазначається, що щонайширше використання інтерактивних технологій у навчальному процесі в медичних університетах ‒ необхідна умова підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі охорони здоров’я на додипломному та післядипломному етапах, а також у процесі подальшого безперервного професійного розвитку лікарів. Визначальною характеристикою інтерактивного навчання є творче, постійне й ефективне спілкування між суб’єктами освітнього процесу та наявність конструктивного зворотного зв’язку між ними. Основні переваги інтерактивного навчання полягають у можливості: нівелювати протиріччя між мотивацією та стимуляцією в процесі навчання, статичним і динамічним навчанням; формувати в майбутніх лікарів усвідомлення важливості й цінності різних видів спілкування; моделювати професійні ситуації при розв’язанні яких студенти демонструють набуті знання, уміння і навички в невимушеній, психологічно комфортній атмосфері, що спонукає їх до активної участі на всіх етапах інтерактивного заняття; розв’язувати реальні кейси з медичної / стоматологічної практики; впроваджувати формувальне (формативне) оцінювання; регулювати міжсуб’єктні взаємини в навчальному процесі; формувати в осіб, що навчаються, клінічне мислення, уміння обґрунтовувати власну думку та здатність відстоювати власну позицію, критично оцінювати прийняті та пропонувати альтернативні рішення, навички командної діяльності, комунікативну культуру, позитивну мотивацію, упевненість у собі.