Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Ключові слова "001 (08)"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The significance of communication method in the process of learning the Ukrainian language as a foreign(Valencia, Kingdom of Spain: European Scientific Platform, 2022) Shevchenko, O. M.; Leshchenko, T. O.; Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна ОлександрівнаАвтори переконливо доводять наскільки комплексним та багатогранним є використання комунікативних завдань у процесі вивчення української мови як іноземної у ВНЗ. Враховуючи те, що основна функція мови є комунікативна, комунікативний підхід до вивчення українеської мови як іноземної можна без перебільшення назвати основним, найважливішим. При цьому навчання повинно бути спрямоване не на вивчення граматики чи лексики мови, а на вивчення комунікативної компетенції, тобто уміння правильно використовувати мову у відповідних реальних комунікативних ситуаціях.Документ Використання методу проєктів для розвитку вмінь монологічного мовлення на заняттях з української мови як іноземної(Singapore, Republic of Singapore: European Scientific Platform., 2022) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна ОлександрівнаАвтори переконують, що проєктна робота на заняттях з української мови як іноземної – це вид спільної діяльності викладача та іноземних здобувачів освіти, завдяки чому розвиваються творчі здібності, навички дослідження, вміння виразити себе, робота в командах, тобто ті компетентності, які необхідні людині у сучасному світі. Застосування цього методу дозволяє змістити акцент з різного типу нецікавих здобувачу освіти вправ на активну розумову діяльність, що вимагає володіння певними іншомовними та мовленнєвими засобами та їхнього творчого застосування. Метод проєкту дозволяє вирішити також низку дидактичних задач і, відповідно, перетворити заняття української мови як іноземної в дискусійний, дослідницький клуб, у якому вирішуються дійсно цікаві, практично значимі і доступні іноземним здобувачам освіти проблеми з урахуванням особливостей культури країни і на основі міжкультурної взаємодії.