Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching за Ключові слова "378.015.311:378.016:81'243]-057.875:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування наукового мислення у студентів-медиків на заняттях з іноземної мови(Полтавський державний медичний університет, 2023) Наместюк, С.; Рак, О.; Полагнин, А.В роботі проведено аналіз комплексної репрезентації формування наукового мислення у студентів-медиків з виокремленням компонентів та умов його розвитку, зв’язку з різними індивідуальними аспектами особистості та умов його формування в умовах університетської освіти. Мета роботи досягалася через вирішення низки завдань: дослідити рівень розвитку наукового мислення студентів-медиків, критичного мислення та умови його формування у студентів І та ІІ курсів в Буковинському державному медичному університеті, виокремлення рівня наукового мислення, критичного мислення та умов його формування, встановлення взаємозв’язку між науковим мисленням - логічним мисленням - дослідницьким потенціалом та стилем мислення, проаналізувати відбір та розробку методів навчання наукового мислення, розробка, впровадження та оцінка ефективності програми розвитку наукового мислення студентів на заняттях з іноземної мови в БДМУ. Дослідження стосувалося формування наукового мислення у студентів і полягало у визначенні рівня сформованості наукового мислення у студентів виявлення компонентів та умов, що сприяють розвитку наукового мислення Новизна та наукова оригінальність роботи. У роботі на основі нового підходу було піддано експериментальному дослідженню поняття наукового мислення. В результаті дослідження визначено основні компоненти наукового мислення та встановлено умови, що сприяють розвитку наукового мислення у студентів. Розроблено тренінгову програму та перевірено її позитивний вплив на рівень сформованості наукового мислення студентів. Теоретичне значення роботи полягає в дослідженні поняття наукового мислення та умов, компонентів, які позитивно впливають на його розвиток у студентів під час вивчення іноземних мов. Практичне значення роботи полягає в тому, що можливості використання формувальної концепції як методичної підтримки для психологів, кураторів груп, викладачів та всіх, хто займається науковою роботою у вищих навчальних закладах.