Наукові праці. Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою за Ключові слова "374.7"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація навчального процесу в системі безперервного професійного розвитку(2021-03) Товстяк, Марія Михайлівна; Плужнікова, Тетяна Владиславівна; Краснова, Оксана Іванівна; Краснов, Олег ГеоргійовичРозвиток усіх сфер суспільного життя суттєво вплинув на усвідомлення значення освіти дорослих. Навчання впродовж життя та саморозвиток стали необхідними для забезпечення успішного й якісного життя та подолання проблемних питань. Сьогодні існує певний дефіцит людських ресурсів, компетентність яких відповідала б сучасним вимогам. У зв‘язку з цим необхідно приділяти постійну увагу вдосконаленню своїх знань. Це дасть змогу спеціалістам певної галузі набути нові компетентності або ж поглибити професійні навички.Документ Психологічний супровід освіти дорослого населення(2021-03) Харченко, Світлана Володимирівна; Хорош, Максим Вікторович; Паламарчук, Дмитро Владленович; Паламарчук, Леся АнатоліївнаПрогрес суспільства є динамічним явищем. Удосконалюються інформаційні технології, обладнання, системи комунікацій та інформатизації. Вдосконалюється комп‘ютерна техніка.Старше покоління має належний досвід роботи, певні досягнення. Проте деякі категорії дорослого населення, що мають різні спеціальності, потребують освіти протягом усього життя: Це програмісти, економісти, науковці, вчителі, філологи, медики, архітектори, фотографи, юристи та інші. З огляду на те, що в цивілізованому суспільстві виникає необхідність у кваліфікованих кадрах, то країна повинна прагнути забезпечити доросле населення системою закладів та освітніх програм, спрямованих на послідовне надання знань та вмінь. У зв‘язку з тим, що у дорослого населення різні здібності та сприйняття новітніх технологій, важливе значення має психологічний супровід освіти. Саме тому в основу різних систем освіти покладено нові організаційно-методичні принципи, розроблено та застосовано соціальні програми на підтримку дорослих, які бажають узяти участь у різних видах освітньої діяльності.Документ Формування здорового способу життя в системі інформальної освіти дорослих(2020-12) Харченко, Наталія Вікторівна; Костріков, Анатолій ВасильовичОсвіта – це процес, що відбувається на кожному етапі індивідуального розвитку людини. Численні роботи дослідників переконують, що не існує вікової межі, поза якою зміцнення здоров‘я та здійснення профілактики не дало б позитивного ефекту. Суть медичного виховання полягає в його проактивності та дотерапевтичності. Недостатній обсяг знань про профілактику та вплив шкідливих звичок на здоров‘я, відчуття відсутності хвороб до моменту виникнення симптомів є головними ричинами розвитку цивілізаційних захворювань (діабет, гіпертонія, метаболічний синдром, рак). У зв‘язку з цим існує необхідність медичної освіти в будь-якому віці, особливо для дорослих. Зміна звичок, харчових звичок зокрема, способу життя та фізичних навантажень може істотно сприяти покращенню якості життя літніх людей, зменшенню захворюваності та смертності, молодшій віковій групі – запобігати розвитку захворювань.Документ Формування системи безперервного професійного розвитку лікарів в Україні на сучасному етапі(2020-12) Голованова, Ірина Анатоліївна; Бєлікова, Інна Володимирівна; Ляхова, Наталія Олександрівна; Філатова, Олена ВікторівнаОстанніми роками концепція навчання впродовж життя стала визначальним елементом у формулюванні Європейським Союзом стратегій щодо формування найбільш конкурентоспроможного і динамічного суспільства. Ця концепція базується на знаннях та є головною метою в розробці Європейської стратегії працевлаштування. Концепція навчання людини протягом усього професійного життя – одна з основних доктрин організації та розвитку професійної освіти у другій половині XX – початку XXI ст. Вона містить вищу професійну освіту і неформальну освіту, що здіснується поза навчальними закладами, та інформальну освіту.Документ Формування системи безперервного професійного розвитку лікарів в Україні на сучасному етапі(Харків: ФОП Бровін О. В., 2020-11) Голованова, Ірина Анатоліївна; Ляхова, Наталія Олександрівна; Бєлікова, Інна Володимирівна; Філатова, Олена ВікторівнаОстанніми роками концепція навчання впродовж життя стала визначальним елементом у формулюванні Європейським Союзом стратегій щодо формування найбільш конкурентоспроможного і динамічного суспільства. Ця концепція базується на знаннях та є головною метою в розробці Європейської стратегії працевлаштування. Концепція навчання людини протягом усього професійного життя – одна з основних доктрин організації та розвитку професійної освіти у другій половині XX – початку XXI ст. Вона містить вищу професійну освіту і неформальну освіту, що здіснується поза навчальними закладами, та інформальну освіту.