Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (161)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (161) за Ключові слова "611:378.14"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль та актуальність міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини(МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, 2021) Білаш, Валентина Павлівна; Билаш, Валентина Павловна; Bilash, V. P.Міжпредметна інтеграція медичних дисциплін в сучасних умовах організації освітнього процесу систематизує знання, навики та вміння здобувачів вищої освіти, допомагає успішно та раціонально пізнати факти, явища та процеси, сприяє усвідомленню необхідності отримання якісних знань з різних предметів чи навчальних курсів та визначає місце їх подальшого використання. У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні анатомії людини в медичному університеті. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції та міжпредметної горизонтальної інтеграції, що дозволяє здійснювати об’єктно-орієнтоване навчання в закладі вищої освіти. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення практичних занять та читання лекцій вимагає від на- уково-педагогічних працівників кафедр університету глибоких та змістовних знань зі свого предмету та суміжних навчальних дисциплін для отримання оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається та інформацією з інших дисциплін. Принципи міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини, як і інших дисциплін в медичному вузі, сприяють підвищенню мотивації здобувачів вищої медичної освіти до навчання та усвідомлення практичного значення набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності. Застосування у навчальному процесі інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення та є ефективним варіантом вдосконалення викладання анатомії людини у медичному університеті.