Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії за Ключові слова "378.147:616.314-089"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic history of the disease as the main element of the formation of clinical thinking when studying the educational components "Surgical dentistry"(Полтавський державний медичний університет, 2023-12-22) Voloshyna, L. I.; Skikevich, M. H.; Stavytskyi, S. O.; Lychman, V. O.; Волошина, Людмила Іванівна; Скікевич, Маргарита Георгіївна; Ставицький, Станіслав Олександрович; Личман, Віталій ОлександровичДумки викладачів будь якого вищого навчального закладу спрямовані на актуалізацію та оптимізацію навчального процесу. У медичних університетах якісне навчання не можливе без спілкування здобувачів освіти з пацієнтами. Молоді фахівці, після завершення навчання у вищих медичних навчальних закладах, мають бути готові до виконання професійних обов’язків відповідно до стандартів надання медичної допомоги, й стоматологічної, зокрема. При підготовці лікарів з перших днів навчання необхідно формувати та вдосконалювати здібності збирати клінічні відомості, аналізувати їх та систематизувати як нові знання: синдромний та нозологічний діагноз, прогноз для життя та одужання, складання плану лікування з урахування індивідуальних особливостей пацієнта. Формування клінічного мислення, як основної компетентністо-орієнтованої навички, може базуватися на інноваційних освітніх технологіях, формуванні креативного та водночас системного мислення, що дозволить не лише відтворювати отримані знання та навички, але й вирішувати нестандартні клінічні ситуації. Здатність збирати інформацію про пацієнта, аналізувати її, проводити медичну діагностику, планувати лікувально-профілактичні заходи традиційно визначають як клінічне мислення. Викладач має спрямувати студентів на створення власної гіпотези (діагноз), використовуючи те що їм відомо (суб’єктивне дослідження) й пошук інформації (об’єктивне обстеження та робота з навчальною та науковою літературою). Слід постійно наголошувати здобувачам освіти, що пацієнт, який є «об’єктом» дослідження, має біологічні та соціальні особливості, що потребує суворого дотримання принципів медичної етики та деонтології. Таким чином, основи клінічного мислення студентів мають створюватися й вдосконалюватися упродовж навчання в університеті, й неабияка роль у цьому належить індивідуальній роботі здобувачів освіти над академічною історією хвороби.