Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 170
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активні методи навчання в підготовці стоматологів на кафедрі пропедевтики терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Петрушанко, Володимир Миколайович; Марченко, Ірина Ярославівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Шундрик, Марина Аркадіївна; Назаренко, Зоряна ЮріївнаУпровадження активних методів навчання в опанування дисципліни «Терапевтична стоматологія» спрямоване на найбільш повне засвоєння професійних навичок і функції фахівця із використанням знань і вмінь у вирішенні практичних ситуацій.Документ Активізація й організація пізнавальної діяльності студентів у медичному ВНЗ(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2016) Ряднова, Вікторія Вікторівна; Безкоровайна, Ірина Миколаївна; Воскресенська, Людмила Костянтинівна; Пера-Васильченко, Анна ВолодимирівнаУ статті розглянуті проблеми активізації й організації пізнавальної діяльності студентів у вищій медичній школі та запропонований один із варіантів їх вирішення - участь викладачів у науково-педагогічній та дослідницькій діяльності з проблем удосконалення процесу навчання в медичному вишіДокумент Активізація пізнавальної діяльності студентів і застосування інноваційних технологій у процесі вивчення гістології, цитології та ембріології(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Шепітько, Володимир Іванович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Білаш, Сергій Михайлович; Єрьоміна, Ніна Федорівна; Борута, Наталія ВолодимирівнаУ статті доведено, що Україна потребує якісної загальнокультурної та професійної підготовки спеціалістів. Обґрунтовано, що головним завданням вищої школи є забезпечення випускників високим рівнем освіти. У свою чергу, застосування інноваційних технологій та активізація пізнавальної діяльності студентів мають велике соціальне і педагогічне значення та займають важливе місце в удосконаленні навчання.Документ Актуальні питання підготовки лікарів-інтернів на сучасному етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Малик, Сергій Васильович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Лавренко, Дмитро Олександрович; Малик, Наталія ЄвгенівнаОрганізації післядипломної освіти відводиться особлива роль у контексті підготовки грамотного лікаря. З цією метою в академії розроблено і протягом багатьох років використовується комплекс заходів, покликаних покращити навчання лікарів-інтернів шляхом активізації та підвищення відповідальності за свою роботу, залучення до науково-дослідної діяльності.Документ Актуальні питання і перспективи вдосконалення якості післядипломної підготовки лікарів терапевтичного профілю в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Циганенко, Ірина Володимирівна; Овчаренко, Людмила КостянтинівнаПроаналізовано проблеми післядипломної підготовки лікарів у сучасних умовах. Висвітлено шляхи розв’язання цих проблем з урахуванням вимог кадрових потреб реформування галузі охорони здоров’я України, законодавчо-нормативної бази реформування післядипломної медичної освіти України.Документ Акцентологическая специфика русских имён в среде инофонов(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Тукова, Тетяна Володимирівна; Тукова, Татьяна ВладимировнаВ статье рассматриваются особенности русской акцентологической системы в сфере именных частей речи, необходимые для выработки навыков литературного произношения в специальной среде. Показана необходимость видения обучающимися системных особенностей русского ударения, тесно связанного с грамматической спецификой русского языка. Продемонстрирована смыслоразличительная функция русского ударения, детерминированная его разноместностью и подвижностью.Документ Алгоритм формування клінічного мислення майбутніх лікарів на курсі пластичної та реконструктивної хірургії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Соколов, Віктор Миколайович; Казаков, Юрій Михайлович; Аветіков, Давид СоломоновичНині на порядку денному стоїть питання про зміну парадигми змісту і методу в сучасній освіті, технологічна платформа якої (лекційно-семінарська модель) залишалася практично незмінною вже понад 100 років! Ця модель була успішно реалізована в кращих радянських закладах. Проте спроба її поширення за рахунок адміністративних і стандартизуючих процедур на всі навчальні заклади призвела до загальної імітації, "коли одні роблять вигляд, що навчаються, а інші – вчать"! Творчий, IV рівень, - це завдання, алгоритм рішення якого невідомий. У цих умовах єдиний шлях рішення за- вдань – самостійний пошук нових, невідомих ще даних або способів дії. Але ми вважаємо, що завдання IV рівня найдоцільніші на старших курсах, переважно для студентів 5 курсу, при вивченні пластичної та реконструктивної хірургії зокрема. На кафедрі працює студентський гурток, члени якого мають можливість поглибити знання і вміння. Це також, безумовно, вдосконалює клінічне мислення майбутніх лікарів.Документ Аспекти оптимізації навчання англомовних іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Гасюк, Петро Анатолійович; Радчук, В. Б.; Пудяк, В. Є.Розглядається питання забезпечення високого рівня якості підготовки медичних спеціалістів шляхом упровадження комп’ютерних технологій. Увага акцентується на тому, що виконання віртуальних навчальних робіт студентами значно прискорює процес засвоєння навчального матеріалу й опанування практичних навичок, дає змогу освоювати новітні методики виготовлення різноманітних ортопедичних конструкцій.Документ Важлива складова якісної підготовки майбутнього лікаря – вивчення медичної хімії(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Непорада, Каріне Степанівна; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Котвицька, Аліна АнатоліївнаУ статті висвітлені особливості викладання предмета «Медична хімія» як етапу професійної підготовки медичних кадрів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Розглянуто питання формування мотивації, впровадження активних методів навчання, оптимізації самостійної роботи.Документ Вивчення англійської мови в підготовці медичних працівників(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Бажан, Тетяна Олександрівна; Гулак, А. К.У статті висвітлені особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців у галузі медицини.Документ Викладання дисципліни «Ортодонтія» через призму сучасних поглядів міждисциплінарного лікування стоматологічних пацієнтів(2016) Смаглюк, Любов Вікентіївна; Куліш, Неля Володимирівна; Трофименко, Марина ВікторівнаРеформування медичної галузі, в тому числі і стоматології має проводитись за декількома напрямками, зокрема і підвищення рівня підготовки медичних кадрів. Саме міждисциплінарна інтеграція на новому інформаційному рівні та науковий підхід в розв’язання практичних проблем медицини та стоматології дозволять підвищити якість надання медичної допомоги населеннюДокумент Використання аудіовізуальних засобів навчання на занятті з іноземної мови в медичному виші(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті обґрунтовано ефективність використання аудіовізуальних засобів навчання в процесі формування комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Запропоновано систему вправ, що забезпечує продуктивне засвоєння аудіовізуального матеріалу під час вивчення іноземної мови у ВМНЗ.Документ Використання клінічних багаторівневих ситуаційних задач при вивченні хірургії(2016) Осіпов, Олександр Сергійович; Безручко, Максим ВасильовичВикладено досвід використання багаторівневих клінічних ситуаційних задач при вивченні хірургії, що підвищує ефективність навчального процесу, позитивно впливає на формування клінічного мислення.Документ Використання сучасних методів навчання студентів при вивченні хірургії(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2016-03) Шейко, Володимир Дмитрович; Крижановський, Олександр Анатолійович; Панасенко, Сергій ІвановичПри вивченні дисципліни «Хірургія» на семінарських заняттях студентів 6 курсу був застосований метод «Кооперативних груп». Ця методика сприяє кращому засвоєнню матеріалу, розвиває клінічне мислення, підвищує зацікавленість, почуття необхідності колективної співпраці та відповідальності, впроваджує міждисциплінарну інтеграцію, дозволяє сформувати навички та уміння при комплексному підході до вирішення клінічної задачі, підвищує якість підготовки майбутнього лікаря.Документ Використання інноваційних методів навчання на кафедрі хірургії № 1(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Дудченко, Максим Олександрович; Ковальов, Олександр Павлович; Люлька, Олександр Миколайович; Кравців, Микола Ігорович; Рябушко, Роман Миколайович; Дмитренко, Володимир Павлович; Кизименко, Олексій ОлексійовичРозглянуто питання впровадження нових методів навчання на кафедрі хірургії № 1, які сприяють створенню в студентів власної системи знань, мотивації до їх стійкого засвоєння.Документ Використання інноваційних методів навчання при вивченні суспільно-гуманітарних дисциплін як шлях до вдосконалення підготовки медичних кадрів(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Джадан, Ольга Іванівна; Зінченко, Наталія ОлександрівнаУ роботі описані інноваційні підходи, які застосовуються в післядипломній освіті на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія», окреслені проблеми та перспективи впровадження високотехнологічних методик у освітній процес.Документ Волонтерство як патріотично-виховна складова діяльності студентського самоврядування(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Ставицька, Наталія Петрівна; Ставицький, Станіслав Олександрович; Войналович, Олександр Олексійович; Ставицкая, Наталья Петровна; Ставицкий, Станислав Александрович; Войналович, Александр Алексеевич; Stavitska, N. P.; Stavitskiy, S. A.; Voinalovich, A. A.У статті розглядається роль організацій студентського самоврядування в патріотичному становленні сучасної молоді України та розвитку академічного волонтерського руху в умовах АТО; The article examines the role of student self-government organizations in the patriotic formation of modern Ukrainian youth and the development of an academic volunteer movement in the conditions of the ATO; В статье рассматривается роль организаций студенческого самоуправления в патриотическом становлении современной молодежи Украины и развития академического волонтерского движения в условиях АТО.Документ Деякі аспекти використання технології web-квесту під час вивченння студентами соціально-гуманітарних дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Ющенко, Юлія Петрівна; Шарбенко, Тетяна Вячеславівна; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна ПетровнаУ статті розглядаються деякі аспекти використання технології web-квесту під час вивчення студентами соціально-гуманітарних дисциплін; розкрито сутність web-квесту як педагогічної технології та проаналізовано її значення в навчальному процесі вищої школи.Документ Деякі особливості профілізації навчання студентів cтоматологічного факультету на кафедрі фізіології ВДНЗУ «УМСА»(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Ткаченко, Олена ВікторівнаУ статті обґрунтовано, що професійне становлення студентів-стоматологів у вищому медичному навчальному закладі здійснюється при вирішенні майбутніх професійних ситуацій, які моделюють зміст і структуру майбутньої діяльності. Доведено, що викладання фізіології має створювати умови для формування клінічного мислення студентів.Документ Дидактичні аспекти вдосконалення навчального процесу(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Коробейніков, Леонід Сергійович; Король, Дмитро Михайлович; Коробейнікова, Юлія Леонідівна; Рамусь, Михайло ОлександровичУдосконалення якісної підготовки лікарів у вищих навчальних закладах ґрунтується на основних категоріях дидактики (методи навчання, форми організації навчального процесу, викладання)