Роль субординатури у впровадженні сучасних досягнень стоматології в навчальний процес

Анотація

Обґрунтовано ефективність підготовки студентів на стоматологічному факультеті в субординатурі, що сприяє покращанню засвоєння теоретичних знань, оволодінню практичними навичками на X семестрі навчання у вищому навчальному закладі, розвиває клінічне мислення майбутніх лікарів-стоматологів, сприяє впровадженню сучасних досягнень стоматології в навчальний процес. В якості прикладу організації навчального процесу в субординатурі наведено досвід роботи із субординаторами на кафедрі терапевтичної стоматології Вищого державного навчального закладу України «Українська медична стоматологічна академія»; Обоснована эффективность подготовки студентов на стоматологическом факультете в субординатуре, что способствует улучшению усвоения теоретических знаний, овладению практическими навыками на X семестре обучения в вузе, развивает клиническое мышление будущих врачей-стоматологов, способствует внедрению современных достижений стоматологии в учебный процесс. В качестве примера организации учебного процесса в субординатуре приведен опыт работы с субординаторами на кафедре терапевтической стоматологии Высшего государственного учебного заведения Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия»; The efficiency of preparation students on stomatologic faculty in subordinature was grounded, that promotes the improvement of the assimilation of the theoretical knowledges, mastering practical skill on X semester of the education in high school, develops the clinical thinking future physician-stomatologist, promotes in introduction of the modern achievements stomatologies in education process. As example to organizations of the education process in subordinature is brought experience of the work with subordinaturs on pulpit of the therapeutic stomatology of the Ukrainian High state educational institution «Ukrainian medical stomatologic academy».

Опис

Ключові слова

субординатура, клінічне мислення, сучасні досягнення, стоматологічний факультет, субординатура, клиническое мышление, современные достижения, стоматологический факультет, subordinature, clinical thinking, modern achievements, stomatologic faculty

Бібліографічний опис

Роль субординатури у впровадженні сучасних досягнень стоматолології в навчальний процес / А. К. Ніколішин, Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко, Д. Є. Кіндій // Медицина сьогодні і завтра. – 2008. – № 2. – С. 8–11.