Дериваційні орієнтири в опануванні української мови як іноземної з позицій текстоцентризму
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
У статті розглянуто можливості вивчення українського словотвору на базі навчального посібника краєзнавчого спрямування для іноземних студентів. Запропоновано види робіт, які дозволять сформувати у чужоземних здобувачів вищої освіти україномовні компетентності у володінні дериваційним арсеналом нової мови.
The article examines the possibilities of studying the Ukrainian word-form on the basis of the local studies study guide for foreign students. The types of work are proposed, which will allow foreign students of higher education to develop Ukrainian-language competences in mastering the derivational arsenal of the new language.
The article examines the possibilities of studying the Ukrainian word-form on the basis of the local studies study guide for foreign students. The types of work are proposed, which will allow foreign students of higher education to develop Ukrainian-language competences in mastering the derivational arsenal of the new language.
Опис
Ключові слова
словотвір, текстоцентричний підхід, краєзнавчий текст, українська мова як іноземна, компетентності, vocabulary, text-centric approach, local history text, Ukrainian language as a foreign language, competences
Бібліографічний опис
Тукова Т. В. Дериваційні орієнтири в опануванні української мови як іноземної з позицій текстоцентризму / Т. В. Тукова // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 262–264.