Методичні підходи до формування клінічного мислення при викладанні медичної біології

Анотація

Підготовка фахівця високого рівня, спроможного самостійно вирішувати складні професійні задачі є головною метою освітнього процесу на кафедрах медико-біологічного спрямування. Важливо починаючи з першого курсу формувати у студентів здатність аналізувати і систематизувати отримані знання, вирішувати ситуаційні задачі, тобто сприяти створенню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців.
The training of a high-level specialist capable of independently solving complex professional tasks is the main goal of the educational process at the medical and biological departments. Starting from the first course, it is important to form in students the ability to analyze and systematize the acquired knowledge, to solve situational problems, that is, to contribute to the creation of the foundations of clinical thinking in future specialists.

Опис

Ключові слова

клінічне мислення, медична біологія, вища медична освіта, ситуаційні задачі, якість підготовки медичних кадрів, clinical thinking, medical biology, higher medical education, higher medical education, quality of training of medical personnel

Бібліографічний опис

Методичні підходи до формування клінічного мислення при викладанні медичної біології / Г. А. Єрошенко, О. Б. Рябушко, О. В. Клепець [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання), м. Полтава, 18-19 квітня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 199–205.