Проблемне навчання як один з методів підготовки здобувачів вищої медичної освіти

Анотація

Проблемне навчання є інтеграцією різних прийомів, методів та принципів навчання, які відповідають галузевим стандартам підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до безперервного професійного розвитку, розвивають загальну компетенцію здобувачів, навчають їх творчо вирішувати клінічні ситуації, самостійно працювати, мислити, удосконалювати свої знання, вміння та навички. Таким чином, використання проблемного навчання в освітньому процесі сприяє, в цілому, підвищенню якості медичної освіти. This article is dedicated to problem-based learning. This pedagogical approach provides solutions to scientific and educational tasks using unconventional methods, motivating students to work independently and encouraging their critical thinking. Problem-based learning integrates various techniques, methods, and principles of learning, aligning with the standards set by industry for training highly qualified specialists who are capable of ongoing professional development and general competence development. Additionally, it facilitates the development of general competence among applicants, teaches them to be creative, and enables them to solve clinical situations, work independently, think critically, and enhance their knowledge, skills, and abilities. Consequently, the utilisation of problem-based learning within the educational process serves to enhance the overall quality of medical education.

Опис

Ключові слова

проблемне навчання, здобувачі медичної освіти, проблемні ситуаці, problem-based learning, students of medical education, challenge situations

Бібліографічний опис

Проблемне навчання як один з методів підготовки здобувачів вищої медичної освіти / О. Д. Лисаченко, В. І. Шепітько, Є. В. Стецук [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 2 (173), дод. : матеріали Третього міжнародного морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 20–21 червня 2024 р. – С. 128–130.