Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

У статті схарактеризовано поняття методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL), визначено умови застосування, а також основні світові моделі реалізації. Проаналізовано світовий досвід застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання.

Опис

Ключові слова

предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL), інтеграція, програмні засоби, полікультурний простір

Бібліографічний опис

Ефендієва С. М. Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті / С. М. Ефендієва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава : Вид. відділу ВДНЗУ «УМСА». – С. 73–74.