Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті
Ескіз недоступний
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
У статті схарактеризовано поняття методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL), визначено умови застосування, а також основні світові моделі реалізації. Проаналізовано світовий досвід застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання.
Опис
Ключові слова
предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL), інтеграція, програмні засоби, полікультурний простір
Бібліографічний опис
Ефендієва С. М. Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті / С. М. Ефендієва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава : Вид. відділу ВДНЗУ «УМСА». – С. 73–74.