Система оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. Шаталова

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

Анотація

Проблема оцінювання знань учнів є однією із найбільш суперечливих у світовій пе-дагогіці, оскільки на сьогодні надзвичайно гостро стоїть питання про якість шкільних знань. Не про ту якість, яка існує виключно на папері, а про ту, яка становить дійсну наукову цінність. Це є невід’ємною ознакою сучасних умов процесу глобалізації та ін-форматизації всіх сфер суспільного життя. Базовим компонентом навчально-виховного процесу є контроль знань, який націлений на об’єктивне визначення рівня оволодіння учнями матеріалу на кожному етапі навчання. Оцінка здатна регулювати навчально-пізнавальну діяльність, позитивно впливати на її характер, а також бути важливим стимулом у подальшому навчанні.

Опис

Ключові слова

контроль знання, оцінювання знань, передовий педагогічний досвід

Бібліографічний опис

Білецька В. Система оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. Шаталова / В. Білецька // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. – 2013. – № 13. – С. 352–355.