Використання вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування в процесі навчання української мови як іноземної
Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Обґрунтовано доцільність та ефективність використання вебінару в контексті інформаційно-комунікаційних інноваційних технологій, які нині активно впроваджуються у вітчизняну освітню галузь. Окреслено стан дослідження феномена вебінару й узагальнено погляди вчених на нього; з’ясовано умови й шляхи використання вебінару в медичному виші в процесі вивчення української мови як іноземної. Інтерпретовано вебінар інтерактивною мережевою формою організації навчального заняття, обов’язковою умовою проведення якого є послуговування інформаційними і програмними ресурсами. Акцентовано на потенціалі вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування; умотивовано значущість подачі іноземним студентам інформаційних блоків про Україну, про її історію, звичаї і традиції. Зауважено про потребу репрезентації базових концептів української ментальності в процесі навчання української мови як іноземної.
Опис
Ключові слова
інноваційні технології, електронна конференція, вебінар, лінгвокраїнознавча компетенція
Бібліографічний опис
Жовнір М. М. Використання вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування в процесі навчання української мови як іноземної / М. М. Жовнір, Н. В. Бондар // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 29–33.