Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета

Ескіз недоступний

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Обґрунтовується думка, що фахова підготовка спеціалістів у галузі ядерної медицини потребує проведення цілеспрямованих організаційно-методичних заходів у процесі підготовки лікаря-радіолога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації і вдосконалення практичних фахових умінь, що уможливлюється шляхом широкого впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання.

Опис

Ключові слова

викладання ядерної медицини, організаційно-методичні заходи, самостійна робота студентів

Бібліографічний опис

Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета // В. Ф. Почерняєва, Л. М. Васько, Т. О. Жукова [та ін.] // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 127–128.