Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета
Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Обґрунтовується думка, що фахова підготовка спеціалістів у галузі ядерної медицини потребує проведення цілеспрямованих організаційно-методичних заходів у процесі підготовки лікаря-радіолога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації і вдосконалення практичних фахових умінь, що уможливлюється шляхом широкого
впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання.
Опис
Ключові слова
викладання ядерної медицини, організаційно-методичні заходи, самостійна робота студентів
Бібліографічний опис
Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета // В. Ф. Почерняєва, Л. М. Васько, Т. О. Жукова [та ін.] // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 127–128.