З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі
Ескіз недоступний
Дата
2019-03-21
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.
Опис
Ключові слова
бінарні заняття, інтегроване навчання, систематизація знань, професійна спрямованість, міжпредметні зв'язки, binary classes, integrative learning, knowledge organizing, professional orientation, interdisciplinary communication
Бібліографічний опис
Біланова Л. П. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 16–18.