Стрижак, Діана Олександрівна2024-05-272024-05-272024Стрижак С. В. Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні біологічної хімії у закладах вищої освіти / С. В. Стрижак // Хімія, біотехнологія, екологія та освіта : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 15–16 травня 2024 р. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 185–187.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23875Важливою формою реалізації практико-орієнтованого підходу у підготовці майбутніх вчителів, в тому числі хімії, є впровадження дуальної освіти. Дуальна освіта як специфічна форма організації освітнього процесу покликана поєднати теоретичні знання, набуті в освітньому середовищі закладу вищої освіти, та практичні вміння та навички, що формуються та вдосконалюються за рахунок перебування в освітньому середовищі школи безпосередньо у ролі асистента вчителя та/або вчителя. Завдяки такому поєднанню студенти отримують можливість набути практичних знань, які можуть бути не передбачені освітніми компонентами освітніх програм. До прикладу, студенти отримують теоретичні та практичні знання заповнення академічних журналів вчителя-предметника, планування та складання план-конспектів уроків хімії, практично оцінюють умови та можливість проведення практичних/лабораторних/демонстраційних робіт, складають їх план.ukосвітній процеспрактико-орієнтований підхідмайбутні вчителі хіміїРеалізація міжпредметних зв’язків при вивченні біологічної хімії у закладах вищої освітиArticle