Федько, О. Ю.2020-07-082020-07-082019Федько О. Ю. Використання ігрових технологій навчання при викладанні української мови як іноземної: практичний аспект / О. Ю. Федько // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 408–412.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13081У статті проаналізовано особливості запровадження ігрових технологій у навчальний процес. Здійснено огляд найбільш ефективних завдань ігрового типу, які найчастіше використовують при викладанні української мови як іноземної. Наведено конкретні приклади завдань, зокрема з лексикою медичної тематики.The article deals with the analyses of the specificity of the introduction of game technologies into educational process. There was done a review of the most effective game tasks, which are most often used during Ukrainian as a foreign language classes. Several examples of tasks, including those related to medical topics, were given.ukінтерактивні методи навчанняігрові технологіїрольова грапроблемна ситуаціякомунікативна компетенціяinteractive teaching methodsgame technologiesrole playcommunicative competenceproblem situationВикористання ігрових технологій навчання при викладанні української мови як іноземної: практичний аспектArticle378Л47.091.33-027.22:8П.161.2'243