Заколодна, Олена ЕдуардівнаМіщенко, Артур ВолодимировичСоловйова, Наталія ВеніамінівнаДенисенко, Софія ВалеріївнаАкімов, Олег ЄвгеновичНазаренко, Світлана МиколаївнаКостенко, Віталій Олександрович2025-06-132025-06-132025-06-05Погляд на партнерство в розвитку педагогічної майстерності між викладачем кафедри патофізіології медичного університету та здобувачами вищої освіти / О. Е. Заколодна, А. В. Міщенко, Н. В. Соловйова [та ін.] // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали міжнар. наук.-практ. форуму, 5 червня 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 490–493.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26583Партнерські відносини тут проявляються у спільному пошуку теми, обговоренні методології, аналізі отриманих даних та підготовці публікацій чи доповідей на конференціях Це не лише розширює науковий світогляд студента, а й вчить його критично оцінювати інформацію, працювати з науковою літературою та презентувати результати власної роботи. Сучасна медицина – це командна робота. На практичних заняттях з патофізіології, особливо при використанні інтерактивних методик (наприклад, розбір клінічного випадку в малих групах), студенти вчаться аргументувати свою точку зору, слухати опонентів, знаходити спільне рішення. Викладач у цьому процесі виступає як модератор, що скеровує дискусію та допомагає налагодити ефективну комунікацію в групі.ukпартнерствопедагогічна майстерністьПогляд на партнерство в розвитку педагогічної майстерності між викладачем кафедри патофізіології медичного університету та здобувачами вищої освітиThesis