Уваркіна, О. В.2019-01-022019-01-022018Уваркіна О. В. Педагогічна спадщина факультету підвищення кваліфікації викладачів НМАПО імені П. Л. Шупика: історія і сьогодення / О. В. Уваркіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 337–342.УДК 37.09(477)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9335У статті розглядається педагогічна спадщина факультету підвищення кваліфікації викладачів НМАПО імені П.Л.Шупика. Межа дослідження визначалася датою заснування кафедр факультету і його сучасними досягненнями. Аналіз джерельної бази дослідження показав на достатній обсяг літератури з історії створення перших кафедр до сьогодення, але є проблема збереження їх в умовах загальної інформатизації. У статті зазначені основні представники педагогічної спадщини та їхні науково-методичні праці. Доведено, що використання педагогічної спадщини в сучасному навчальному процесі має позитивний вплив на якість викладання в післядипломній освіті лікарів.; В статье рассматривается педагогическое наследие факультета повышения квалификации преподавателей НМАПО имени П. Л. Шупика. Границы исследования определялись датой основания кафедр факультета и современностью. Анализ базы источников исследования показал на достаточный объем литературы по истории создания первых кафедр факультета, однако существует проблема сохранения их в условиях всеобщей информатизации. Перечислены основные представители педагогического наследия факультета и их научно-методические труды. Доказано, что использование педагогического наследия в современном учебном процессе оказывает влияние на эффективность преподавания в последипломном образовании врачей.; The article deals with the pedagogical heritage of the teaching staff of the Faculty for Advanced Studies of the Shupyk National Medical Akademy of Postgraduate Education. The boundaries of the study were determined by the date of foundation of faculty faculties and modernity. Analysis of the sources of research has shown a sufficient volume of literature on the history of the creation of the first faculties of the faculty, but there is a problem of their preservation in the conditions of informatization. The main representatives of the pedagogical heritage of the faculty and their scientific and methodical work are listed. It is proved that the use of pedagogical heritage in the modern educational process influences the effectiveness of teaching in postgraduate education of doctors.ukпедагогічна спадщинапіслядипломна освіта лікарівпедагогическое наследиепоследипломное образование врачей.pedagogical heritagepostgraduate education of doctorsПедагогічна спадщина факультету підвищення кваліфікації викладачів НМАПО імені П. Л. Шупика: історія і сьогоденняArticle