Назаренко, Світлана МиколаївнаБорисенко, Володимир ВасильовичКостенко, Віталій ОлександровичАкімов, Олег ЄвгеновичМіщенко, Артур ВолодимировичСоловйова, Наталія ВеніамінівнаДенисенко, Софія ВалеріївнаЗаколодна, Олена Едуардівна2024-11-152024-11-152024-10-30Сучасні підходи до активації пізнавальної діяльності здобувачів освіти по патофізіології в умовах змішаної форми навчання / С. М. Назаренко, В. В. Борисенко, В. О. Костенко [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава 30-31 жовтня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 120–123.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25270Ключова роль патофізіології в доклінічній стадії навчання здобувачів освіти потребує від викладачів, перш за все, ясного бачення проблем, шляхів їх вирішення, постійного методологічного вдосконалення та росту педагогічної майстерності. Українські лікарі завжди вирізнялися високим рівнем широкого клінічного мислення, що досягається, в тому числі, глибокими знаннями патофізіологічних процесів.ukпатофізіологіяклінічне мисленняздобувачі освітиСучасні підходи до активації пізнавальної діяльності здобувачів освіти по патофізіології в умовах змішаної форми навчанняThesis