Ваценко, Анжела ВолодимирівнаЄрошенко, Галина АнатоліївнаУлановська-Циба, Наталія АркадіївнаПередерій, Ніна ОлександрівнаРябушко, Олена БорисівнаКлепець, Олена ВікторівнаКінаш, Оксана В'ячеславівнаШевченко, Костянтин ВасильовичГригоренко, Альона СергіївнаДонець, Ілона Миколаївна2024-03-282024-03-282024Реалізація навчальної технології задач-ситуацій у викладанні освітнього компонента «Медична біологія» здобувачам другого (магістерського) рівня вищої медичної освіти / А. В. Ваценко, Г. А. Єрошенко, Н. А. Улановська-Циба [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 49–50.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23286У формуванні медико-біологічної компетентності здобувачів освіти при викладанні медичної біології актуальною є реалізація технології задач-ситуацій, які створюють зміст і структуру майбутньої професійної діяльності, сприяють зацікавленості та мотивації студентів-першокурсниківThe implementation of the technology of problem-situations, which create the content and structure of future professional activity, contribute to the interest and motivation of first-year students, is relevant for the formation of medical and biological competence of students in the teaching of medical biology.ukнавчальна технологіязадачі-ситуації (ситуаційні задачі)освітній компонентмедична біологіяeducational technologytasks-situation (situational tasks)educational componentmedical biologyРеалізація навчальної технології задач-ситуацій у викладанні освітнього компонента «Медична біологія» здобувачам другого (магістерського) рівня вищої медичної освітиThesis