Самойленко, Ірина ВолодимирівнаЮфименко, Вікторія Георгіївна2018-12-122018-12-122010Самойленко І. В. Дослідження реального прояву інтересів та здібностей у діяльності старшокласників під час підготовки до оволодіння професією лікаря-стоматолога / І. В.Самойленко, В. Г. Юфименко // Медична наука - 2010 : матеріали Всеукр. наук. - практ. конф. – Полтава, 2010. – С. 146–147.УДК [37.042+17.026.1] :616.31https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9169Автори у своїй роботі наголошують, що професійні успіхи старшокласників, які в майбутньому обирають професію лікаря - стоматолога, значною мірою визначаються відповідними практичними вміннями і навичками, які активно формуються про¬тягом навчання в медичному вузі. Саме шляхом вивчення умінь і навичок можна діагностувати стан розвитку інтересів, здібностей, а в цілому нахилів старшокласників, що найяскравіше проявляється в нерегламентованій соціальними інститутами, власній, особистісно значимій діяльності учнів.ukстаршокласникипрофесія лікаря-стоматологаінтереси і здібностіметодика багатовимірного аналізунахили старшокласниківпрофорієнтаціябезтестове профілювання учнівмедична освітаоволодіння медичною професієюіндивідуально-психологічні особливості старшокласниківрекреатвний факторвнутрішні психологічні якостіДослідження реального прояву інтересів та здібностей у діяльності старшокласників під час підготовки до оволодіння професією лікаря – стоматологаArticle