Варданян, Анаіт ОганесівнаМелащенко, Марина ПетрівнаМелащенко, Марина ПетрівнаVardanian, A. O.Melashchenko, M. P.Rozhenko, I. V.2024-05-152024-05-152019Варданян А. О. Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів / А. О. Варданян, М. П. Мелащенко, І. В. Роженко // Імідж сучасного педагога. – 2018. – № 3 (180). – С. 22–24.2522-9729 (ONLINE)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23789Описані функції природи професійно-мовленнєвої компетентності: пізнавальна, інформативна, комунікативна, стимулююча. Визначено, що формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів є багатовекторним, складним процесом наукової, пізнавальної, практичної та контрольно-рефлексивної діяльності, який потребує поетапного навчання, відповідних дій neдaгoгa і студента, оптимального вибору форм, методів, засобів i видів навчальної діяльності. Формування зазначеної компетентності відбувається у три етапи: мотиваційно-пізнавальний, оперативно-конструктивний та продуктивний.The paper describes such functions of professional speech competence as cognitive, informative, communicative, and inspirative. It is determined that the formation of professional competence of future doctors is a multi-vector and complex process of scientific, cognitive, practical and control-reflexive activity, which requires step-by-step training, the optimal choice of forms, methods, means and types of educational activity. Formation of this competence takes place in three stages: motivational and cognitive, operative and constructive, productive.ukкомпетентністьпрофесійно-мовленєва компетентністьмайбутній лікарзаклад вищої освітифункціяетапcompetenceprofessional speechcompetencedoctorhigher educational establishmentfunctionstageФункції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарівFunctions and stages of formation of professional speech competence of future doctorsArticle