Лобач, Наталія ВячеславівнаЛобач, Наталия ВячеславовнаLobach, N. V.2017-10-262017-10-262015Лобач Н. В. Реалізація технології формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач // Молодий вчений. – 2015. – № 6. – С. 37–40.2304-5809https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1750У статті розкрито результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність розробленої автором технології формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу; В статье раскрыты результаты педагогического эксперимента, подтверждающие эффективность разработанной автором технологии формирования информационно-аналитической компетентности будущих врачей в образовательной среде высшего медицинского учебного заведения; The article reveals the results of the pedagogical experiment, confirming the effectiveness of the technology developed by the author for forming the information and analytical competence of future doctors in the educational environment of the higher medical educational institution.ukінформаційно-аналітична компетентністьтехнологія формування інформаційно-аналітичної компетентностімайбутній лікарелектронний навчально-методичний комплекс (ЕНМК)информационно-аналитическая компетентностьбудущий врачэлектронный учебно-методический комплекс (ЭУМК)information and analytical competencetechnology of formation of information and analytical competencefuture doctorelectronic educational-methodical complex (EUMK)Реалізація технології формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладуРеализация технологии формирование информационно-аналитической компетентности будущих врачей в образовательном середовищи высшего медицинского учебного заведенияImplementation of the technology formation of informational and analytical competence of future doctors in the educational environment of the higher medical educational institutionArticle