Шепітько, Володимир ІвановичЛисаченко, Ольга ДмитрівнаБорута, Наталія ВолодимирівнаСтецук, Євген ВалерійовичЛічман, Діана ВолодимирівнаСкотаренко, Тетяна Анатоліївна2019-04-152019-04-152019Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 240–241.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10117Необхідність досягнення методичної мети відкритого заняття накладає відбиток на його структуру, склад і поєднання методичних прийомів із засобами навчання. Викладач, який проводить відкрите заняття, має забезпечити досягнення методичної мети через виконання цілей заняття – засвоєння студентами знань, умінь і практичних навичок, запланованих робочою програмою з дисципліни; The need to achieve the methodological aim of a demonstration lesson imposes an imprint on its structure, the composition and combination of methodological techniques with learning tools. A teacher, which conducts a demonstration class (lesson), must ensure the achievement of the methodological aim through the pursuit of the objectives of the lesson – the assimilation of knowledge, abilities and practical skills by students, the study of which is planned by the working program of discipline.ukвідкрите заняттястудентвикладачнавчальний процесdemonstration lessonstudentteachereducational processВідкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти УкраїниArticle