Оленець, Світлана ЮріївнаОленец, Светлана ЮрьевнаOlenets, S.Yu.2018-11-162018-11-162018Оленець С. Ю. Системність, як базовий принцип навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі / С. Ю. Оленець // Всеукраїнська науково-методична конференція "Принципи системного підходу при формуванні кваліфікаційних навичок здобувачів вищої освіти" (дистанційна форма), 19 червня 2018 р. – Полтава : ПДАА, 2018. – Вип. ХІV. – C. 50–52.УДК 378.0https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8955Навчально-виховний процес — це цілісна педагогічна система, саме тому управління ним вимагає системного підходу. Одним з основних принципів такого підходу є розгляд системи з точки зору її внутрішньої будови та цілісності. При цьому кожна система аналізується як частина дещо більшого структурного підрозділу, тобто середовища, в яку вона вписана і ефективно функціонує; Учебно-воспитательный процесс - это целостная педагогическая система, поэтому управление им требует системного подхода. Одним из основных принципов такого подхода является рассмотрение системы с точки зрения ее внутреннего строения и целостности. При этом каждая система анализируется как часть несколько большего структурного подразделения, то есть среды, в которую она вписана и эффективно функционирует; Educational process is a holistic pedagogical system, which is why the management requires a systematic approach. One of the main principles of this approach is to consider the system in terms of its internal structure and integrity. At the same time, each system is analyzed as part of a slightly larger structural subdivision, that is, the environment in which it is inscribed and functions effectively.ukсистемністьвзаємодіяструктура педагогічної системисистемностьвзаимодействиеструктура педагогической системыstructure of the pedagogical systemsysteminteractionСистемність, як невід’ємна складова навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладіСистемность, как неотъемлемая составляющая учебно-воспитательного процесса в высшем учебном заведенииSystem as an integral part of the educational process in a higher educational institutionArticle