Криворучко, Аліна ВалеріївнаKryvoruchko, A. V.2023-02-212023-02-212022Криворучко А. В. Цифрові інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії / А. В. Криворучко // ХV Менделєєвські читання : Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. – Полтава : Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – С. 79–82.978-966-2538-80-9https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20138Під час використання різних технік формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії важливим є охопити всіх учнів в короткий проміжок часу і для кожної дитини знайти час для зворотного зв’язку, зафіксувати інформацію про навчальні досягнення. У зв’язку з цим доцільно розглянути можливості оптимізації формувального оцінювання цифровими інструментами. Цифрові інструменти можуть застосовуватися на різних етапах заняття в залежності від виду діяльності, а їх використання допомагає підвищувати мотивацію та заохочувати здобувачів до навчання. Варто зазначити що, використання інформаційних технологій дозволяє вчителю налагодити продуктивний взаємозв’язок із учнями та здійснити проведення нестандартної рефлексії.ukцифрові інструментидосягненняхіміяЦифрові інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хіміїArticle54(072)(09)(092).001