Ждан, Вячеслав МиколайовичДворник, Валентин МиколайовичАветіков, Давид СоломоновичСтарченко, Іван ІвановичБєляєва, Олена Миколаївна2021-04-082021-04-082021-03-25Вища медична освіта й охорона здоров’я: виклики сьогодення / В. М. Ждан, В. М. Дворник, Д. С. Аветіков [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 3–5.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15500Розглянуто етапи розвитку медицини. Автори торкаються питань, пов’язаних із перевагами компетентісного підходу в медичній освіті, що спрямований на усунення прогалин і недоліків у підготовці майбутніх лікарів на додипломному етапі в різних країнах світу. Приділено увагу морально-етичним аспектам професійної діяльності лікаря. Показано, що в складних умовах сьогодення, зумовлених глобалізаційними процесами, інформатизацією суспільства, численними проблемами, породженими COVID-19, людство в цілому й медична спільнота зокрема, повинні згуртуватися для подолання медичних, економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії і виходу з кризи.The article examines the stages in the development of medicine. The authors address issues related to the advantages of a competency-based approach in medical education, which aims to address gaps and shortcomings in the training of future doctors at the undergraduate level in different countries. Particular attention is paid to the moral and ethical aspects of a doctor's professional activity. It has been demonstrated that under the present difficult conditions, caused by globalization processes, informatization of society, and numerous problems caused by COVID-19, humanity in general and the medical community, in particular, must unite to overcome the medical, economic, social, and psychological consequences of the pandemic and crisis.ukглобалізаціяохорона здоров’ямедична освіталікаркомпетентісний підхідпроблеми підготовки медичних кадрівglobalizationhealth caremedical educationdoctorcompetency-based approachproblems of medical trainingВища медична освіта й охорона здоров’я: виклики сьогоденняArticle378.001.1