Радкіна, В. Ф.Таран, Зінаїда Михайлівна2023-02-062023-02-062022-11-04Радкіна В. Ф. Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання / В. Ф. Радкіна, З. М. Таран // International scientific conference “Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (November 3–4, 2022 Riga, the Republic of Latvia). – Riga : Baltija Publishing, 2022. – С. 57–61.9978-9934-26-259-3https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19951Вимушений перехід сучасної української освіти на дистанційну форму навчання як основну має свої переваги і недоліки [1], що впливають і на процес взаємодії студента й викладача, і на формування професійних якостей особистості студента - майбутнього фахівця. Визначення, від чого в першу чергу залежить успіх в означених соціальних умовах, допоможе правильно організувати взаємодію учасників процесу та вплинути на рівень професійної підготовки студента. Безумовно, центральною ланкою дистанційного навчання є студент. Програми, навчальні плани, методичне забезпечення дисципліни – все розробляється з одною метою: дати можливість студенту отримати професійні знання, уміння та навички в дистанційному форматі, вплинути на розвиток його фахових компетентностей, забезпечити виконання в повному обсязі освітньої програми за обраною спеціальністю.ukcамоорганізаціядистанційне навчанняСамоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчанняArticle