Марковська, О. В.Шапкін, А. С.2020-07-012020-07-012019Марковська О. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів у процесі професійної підготовки / О. В. Марковська, А. С. Шапкін // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 250–254.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13021Забезпечення ефективного соціально-економічного розвитку нашої країни і високого рівня надання медичної допомоги зумовлює необхідність професійної підготовки фахівців принципово нової формації. Важливим етапом підготовки у лікарській справі є післядипломне навчання - інтернатура. Основним завданням професійної підготовки інтернів є активізація їх навчально-пізнавальної діяльності, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками.Ensuring the effective socio-economic development of our country and the high level of medical care necessitates the training of specialists in a fundamentally new formation. An important stage of preparation in medical business is postgraduate training - internship. The main task of the interns' professional training is the activation of their educational and cognitive activities, the development of clinical thinking, the motivation for the need to master practical skills.ukнавчально-пізнавальна діяльністьлікарі-інтерниспеціальність «неврологія»міждисциплінарний семінарметод case-studyінтерактивні методи навчанняпроблемне навчанняeducational and cognitive activityinternsspecialty "neurology"interactive teaching methodsinterdisciplinary seminarcase-study methodproblematic learningАктивізація навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів у процесі професійної підготовкиArticle378.46.091.3-021.65:614.23