Шакіна, Еліна ГеоргіївнаМоісєєва, Наталія ВіталіївнаЧечотіна, Світлана ЮріївнаОстровська, Галина ЮріївнаВласова, Олена ВікторівнаЛуценко, Руслан Володимирович2023-04-102023-04-102023-03-30Принципи етапності у вивченні фармакології та клінічної фармакології / Е. Г. Шакіна, Н. В. Моісєєва, С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 278–280.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20548Розглянуто необхідність етапності у фармакологічній освіті в логічній почерговості попереднього вивчення студентами медичних закладів вищої освіти основ базової фармакології й далі - клінічної фармакології. Виділено основні три аспекти в інформаційній підготовці студентів на рівні базової фармакології для подальшого вивчення ними клінічної фармакології.The article considers the need for phasing in farmacological education in the logical sequence of preliminary study by students of medical universities of the basics of basic pharmacology and then clinical pharmacology.ukфармакологіяаспекти базової фармакологіїлогічна ефективність сприйняття клінічної фармакологіїпринцип почерговості фармакологічної освітиaspects of basic pharmacologythe principle of sequence of pharmacological educationlogical efficiency of perception of clinical pharmacologyПринципи етапності у вивченні фармакології та клінічної фармакологіїArticle