Мамай, Олександр ВолодимировичБілаш, Сергій МихайловичПроніна, Олена МиколаївнаКоптев, Михайло МиколайовичПирог-Заказникова, Ангеліна ВалеріївнаКононов, Богдан СергійовичОлійніченко, Ярина ОлександрівнаОлексієнко, Владислав ВіталійовичДонченко, Світлана Владиславівна2024-05-312024-05-312024Симуляційні методи навчання як дієвий механізм для оптимізації процесу навчання і викладання морфологічних дисциплін / О. В. Мамай, С. М. Білаш, О. М. Проніна [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання), м. Полтава, 18-19 квітня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 261–267.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23916Отже, на сьогодні симуляційні методи навчання, зокрема використання інтерактивних атласів, VR та AR-технологій та симуляційних програм уявних пацієнтів допомагають у вивченні морфологічних дисциплін, зокрема забезпечують формування комплексного уявлення про розвиток патології в людського організмі та поєднують знання між фундаментальними та клінічними дисциплінами; In today's conditions, a comprehensive study of morphological disciplines requires practical experience of contact with biological material, awareness of the ultidisciplinary relationship of knowledge from various morphological disciplines. The latest teaching technologies can contribute to the evelopment of clinical thinking, the formation of a comprehensive understanding of the development of pathology in the human body, in particular, combine knowledge between basic and clinical disciplines.ukсимуляційні методи навчанняновітні технологіїморфологічні дисциплінианатомія людинипатоморфологіямультидисциплінарний підхідsimulation teaching methodslatest technologiesmorphological disciplineshuman anatomypathomorphologymultidisciplinary approachСимуляційні методи навчання як дієвий механізм для оптимізації процесу навчання і викладання морфологічних дисциплінThesis