Ждан, Вячеслав МиколайовичКулішов, Сергій КостянтиновичПохилько, Валерій Іванович2024-07-222024-07-222024Ждан В. М. Виховна робота як похідна взаємодії викладача та студента: алгоритм співставлення психогенетики, психологічних і стресорних характеристик, квантовий генетичний алгоритм, нейромережі / В. М. Ждан, С. К. Кулішов, В. І. Похилько // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 3rd International Online Conference (Poltava, 16-17 May 2024). – Poltava : Astraya, 2024. – P. 14–33.978-617-8231-71-2378.011.3-02:37-051/052:[159.9+612.8]-021.272https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24243Запропоновано та впроваджено алгоритм порівняння психогенетичного, емоційного інтелекту, психологічних, а також стресорних характеристик здобувачів освіти та викладачів як передумови до підвищення якості навчального процесу. Запропонований алгоритм складався з ініціації групи досліджуваних; проведення аналізу психогенетики через дерматогліфіку, психологічних характеристик за даними психографії, стрес-чутливості методом Струп-тесту; співставлення результатів та селекції підгруп за психотипами; визначення оптимальності та конфліктності взаємодії студентів в академічній групі й викладачів; оптимізації проведення занять з урахуванням персоналізованих особливостей завдяки впровадженню графових нейронних мереж, квантового генетичного алгоритму.ukмоделюванняпсихогенетикапсихографіяСтруп- тестнейронні мережіякість навчального процесуВиховна робота як похідна взаємодії викладача та студента: алгоритм співставлення психогенетики, психологічних і стресорних характеристик, квантовий генетичний алгоритм, нейромережіArticle