Ніколаєва, О. В.Сафаргаліна-Корнілова, Н. А.Кузьміна, І. Ю.Шутова, Н. А.Павлова, О. О.Морозов, О. В.2020-07-012020-07-012019Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 284–287.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13028Соціально-психологічна адаптація студентів пов'язана з великим психоемоційним напруженням, що відбивається на рівні їх психічного і соматичного здоров'я. Зниження резерву адаптації та саморегуляції може привести до розвитку синдрому емоційного вигорання. Одним із шляхів профілактики порушення психологічної адаптації є використання інтерактивних методів навчання.Socio-psychological adaptation of students is associated with great psychoemotional stress, which is reflected in the level of their mental and physical health. Reducing the reserve of adaptation and self-regulation can lead to the development of the syndrome of emotional burnout. One of the ways to prevent the violation ofpsychological adaptation is the use of interactive teaching methods.Социально-психологическая адаптация студентов связана с большим психоэмоциональным напряжением, что отражается на уровне их психического и соматического здоровья. Снижение резерва адаптации и саморегуляции может привести к развитию синдрома эмоционального выгорания. Одним из путей профилактики нарушения психологической адаптации является использование интерактивных методов обучения.ukсоціально-психологічна адаптаціясиндром емоційного вигорянняінтеративні форми навчанняsocial and psychological adaptationemotional burnout syndromeinteractive forms of learningОсобливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушенняArticle378:61:612.821