Кальнік, О. П.2018-07-232018-07-232018Кальнік О. П. Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів / О. П. Кальнік // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 104–108.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8430Автор обґрунтовує можливість використання соціонічних методів для визначення індивідуальних особливостей студентів із метою індивідуалізації контролю, дійшовши висновку, що найуніверсальнішим методом контролю навчальних досягнень є контроль за допомогою проектів. The author proves the possibility o f using socionic methods to determine individual characteristics o f students with the aim o f assessment individualization and comes to the conclusion that the most effective and versatile method o f assessment is assessment through projects.ukконтроль навчальних досягненьособистісний потенціал студентавищий навчальний закладсоціонікаметод проектівПроектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентівArticle