Лисаченко, Ольга ДмитрівнаЛисаченко, Ольга ДмитриевнаLisachenko, O.2017-11-202017-11-202012Лисаченко О. Д. Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студента // Вісник проблем біології та медицини. – 2012. – Вип. 3, Т. 2 (95). – С. 133–135.2077 - 4214УДК 378. 147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3101Для лікаря важливо мати не лише високий рівень теоретичної підготовки, а й досконало володіти практичними навиками та вміннями. Організація навчального процесу кафедри гістології, цитології та ембріології максимально направлена на орієнтацію студентів до їх майбутньої практичної діяльності, на розвиток у них практичного мислення, на підготовку спеціалістів високого професійного рівня, здатних в майбутньому діагностувати хвороби, успішно їх лікувати та планувати дієві заходи щодо їх профілактики; Для врача важно иметь не только высокий уровень теоретической подготовки, но и в совершенстве владеть практическими навыками и умениями. Организация учебного процесса кафедры гистологии, цитологии и эмбриологии максимально направлена на ориентацию студентов к их будущей практической деятельности, на развитие у них практического мышления, на подготовку специалистов высокого профессионального уровня, способных в будущем диагностировать болезни, успешно их лечить и планировать действенные меры по их профилактике; For the doctor is not only important to have a high academic level, but also fully own skills and abilities. The process of implementing Department of Histology, Cytology and Embryology, as indicated orientation of students to practical work in the development of their clinical thinking, learning in a professional manner, which can diagnose the disease in the future, treat them well and to plan effective prevention.ukміждисциплінарна інтеграціягістологіяцитологіяембріологіяклінічне мисленнянавчальний процесмеждисциплинарная интеграциягистологияцитологияэмбриологияклиническое мышлениеучебный процессinterdisciplinary integrationhistologycytologyembryologyclinical reasoninglearning processРоль міждисциплінарної інтеграції у формуванні клінічного мислення студентаРоль междисциплинарной интеграции в формировании клинического мышления студентаThe Role Of The Interdisciplinary Integrations In The Formation Of The Clinical Thinking Of StudentsArticle