Тесленко, Юрій Віталійович2020-09-232020-09-232020Тесленко Ю. В. Сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів / Ю. В. Тесленко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 216–217.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13697У науково-педагогічній статті висвітлено актуальне питання сучасної медичної освіти: покращення її якості й приведення рівня навчання до єдиних європейських стандартів. Висвітлено основні завдання медичних закладів вищої освіти. Виділено сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів.The topical issue of modern medical education of its quality improvement, with the aim to bring the level of education in conformity with common European standards, was analyzed in this science pedagogical article. The main tasks of higher medical institutions are covered. Modern conceptual approaches in the medical education structure whilst internal medicine teaching on the example of acute and chronic coronary syndromes were highlighted.ukмедична освітавнутрішня медицинагострий коронарний синдромхронічний коронарний синдромmedical educationinternal medicineacute coronary syndromechronic coronary syndromeСучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромівArticle