Ефендієва, Світлана МиколаївнаЭфендиева, Светлана НиколаевнаEfendiieva, S. M.Бугаєнко, Ксенія СергіївнаБугаенко, Ксения СергеевнаBuhaienko, K. S.Ніколаєва, Наталія МиколаївнаНиколаева, Наталья НиколаевнаNikolaieva, N. M.2019-11-222019-11-222019Ефендієва С. М. Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА / С. М. Ефендієва, К. С. Бугаєнко, Н. М. Ніколаєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 117–120.378.6:61.016:81’243:37.091.322:159.947.5-047.36(477.53)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368У статті розглянуто мотивацію студентів УМСА при вивченні іноземної мови як необхідної складової навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів УМСА 1-2 курсів, стоматологічного та медичного факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Описано найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшегоучебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов УМСА 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультетов. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of UMSA of 1-2 courses, stomatological and medical faculties were conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed.ukіноземна мовамотиваціямоніторингнавчальний процесвищий навчальний закладиностранный языкмотивациямониторингучебный процессвысшее учебное заведениеforeign languagemotivationmonitoringeducational processhigher education institutionФормування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСАArticle